Klips Skrevet 4. august 2005 #1 Skrevet 4. august 2005 I anledning forestående fødsel har jeg søkt litt etter bøker om å få søsken, til snart storesøster på snart to og et halvt. Fant disse hos bokkilden: Lisa får en lillesøster Lille-spøkelset Laban får en lillesøster Emma og lillebror Amadeus blir storebror Noen som har sett disse og vet om de er noe bra? Evt. andre titler?
Glossy Skrevet 4. august 2005 #2 Skrevet 4. august 2005 Vi hadde Emma og lillebror da jeg var liten. En koselig liten bok som tar opp temaet. Min mor leste den til meg. Har en søster to år eldre.
Fakse Skrevet 4. august 2005 #3 Skrevet 4. august 2005 Amadeus blir storebror har vi kjøpt til nevøen vår da han skulle få en lillebror. Den tar opp det å få et søsken (lillesøster i dette tilfellet), og samtidig temaet sjalusi. Veldig fin bok, og fine tegninger.
Cr@sh Skrevet 4. august 2005 #4 Skrevet 4. august 2005 "I magen bor en baby" er fin om søsken mens de ennå er i magen.
Klips Skrevet 5. august 2005 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2005 Takk for svar. *Noterer på listen min...*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå