AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #1 Skrevet 21. november 2020 Vi hadde mye deilig sex i starten og passer veldig godt sammen mtp seksuelle preferanser. Men han trives for godt med enkel vanilje sex til vanlig også krydres det med deilig sex 2 ganger i måned ca. Jeg synes det er for lite, jeg er glad i litt mer hardbarka sex med passion. Jeg har snakket med han om det og virker som han mener sånn skal det være. Det gjør det mer vanskelig for meg å dominere eller kjøre på med ekstra i akten, når jeg vet han egentlig ikke er så keen på det, men vil ta en rask kjapp en bare. Det hemmer meg og gjør det vanskelig for meg å prestere på den måten jeg selv ønsker fordi det er opplagt at det skal være rolig. Han kan ta intiativ med å si, nå blir det bare rolig kort dypp. Eller så kan han si, ikke bry deg om hva som skjer nå, det er bare liten smaksbit. Drar av meg trusa og kjører på uten noe særlig forspill. Er dette vanlig i langvarige forhold? Hva kan jeg si til han for å holde sexen oftere på lidenskapelig nivå enn korte økter for hans del. Hva er poenget med seriøst forhold til en mann, når jeg ikke får dekket behovet for heftig sex? Får heller treffe han de 2 gangene i måned som gjelder 😂 Anonymkode: cb406...2a7 1
Hill83 Skrevet 21. november 2020 #2 Skrevet 21. november 2020 X kona mi var slik . Vi burde aldri holdt sammen så lenge . Mitt sexliv ble fantastisk etterpå i forhold til da jeg var gift . livet er for kort til kjip sex 3
AbstractWoman Skrevet 21. november 2020 #3 Skrevet 21. november 2020 (endret) Du må kommunisere mer med han. Endret 21. november 2020 av AbstractWoman 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #4 Skrevet 21. november 2020 Hvordan legger man frem at man ikke er fornøyd med sexen, synes det er sårbart tema. Noen tips? Jeg vet han har det i seg å kunne levere på det jeg ønsker, da det er han som har lært meg mye av det jeg synes er deilig. Men nå gir han det mer sjeldent enn før. Sex vil han gjerne ha hver dag, men ikke den deilige sexen. Lurer på om han har blitt for glad i meg til å ta meg hardt, nå må det alkohol til for å vekke villdyret. Eller så har han blitt lat. Anonymkode: cb406...2a7
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #5 Skrevet 21. november 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Sex vil han gjerne ha hver dag, men ikke den deilige sexen. Anonymkode: cb406...2a7 Hva er egentlig den deilige sexen? Du bør uansett prate med han og si rett ut at du vil ha mer av X og Y. Anonymkode: 2f3cd...ad9 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #6 Skrevet 22. november 2020 Vanilje er jo digg Anonymkode: 01415...64a
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #7 Skrevet 22. november 2020 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vanilje er jo digg Anonymkode: 01415...64a Ja, det er godt, men ikke når man får kun det hver dag. Anonymkode: cb406...2a7 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #8 Skrevet 22. november 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er egentlig den deilige sexen? Du bør uansett prate med han og si rett ut at du vil ha mer av X og Y. Anonymkode: 2f3cd...ad9 69, deepthroat, anal, spanking og lugging og råklining med tunge. Når han herjer litt med meg og snur meg i ulike stillinger. Finger i rumpa og slikking her og der på kroppen. Fingring og leke med puppene mine. Ja kunne skrevet mye mer men dette forteller vel litt om hva jeg savner mer av. Ikke dra av truse og inn med pikken i misjonærstilling. Anonymkode: cb406...2a7
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #9 Skrevet 22. november 2020 Jeg har snakket med han, han bare flirer og sier at det går ikke ann med 3 retters hver gang, fastfood er greia i hverdagen. Anonymkode: cb406...2a7
knulleGuden666 Skrevet 22. november 2020 #10 Skrevet 22. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: 69, deepthroat, anal, spanking og lugging og råklining med tunge. Når han herjer litt med meg og snur meg i ulike stillinger. Finger i rumpa og slikking her og der på kroppen. Fingring og leke med puppene mine. Ja kunne skrevet mye mer men dette forteller vel litt om hva jeg savner mer av. Ikke dra av truse og inn med pikken i misjonærstilling. Anonymkode: cb406...2a7 Har dere testet bdsm? Kjøp diverse utstyr som tau og håndjern osv, det vil han nok like 👍 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #11 Skrevet 22. november 2020 Nei, jeg trenger ikke utstyr og han synes også det er harry (smak og behag).. Jeg eier ikke en vibrator engang og han mener det er bra å holde det naturlig, nå har jeg ikke problemer med å få orgasme, så savner ingen utstyr, bare mer av hans lidenskap. Anonymkode: cb406...2a7
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #12 Skrevet 22. november 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: 69, deepthroat, anal, spanking og lugging og råklining med tunge. Når han herjer litt med meg og snur meg i ulike stillinger. Finger i rumpa og slikking her og der på kroppen. Fingring og leke med puppene mine Dette er det jeg kaller normal sex, så jeg skjønner det om du er litt lei. Eneste råd jeg kan komme med er kommunikasjon; dere må snakke mer sammen om disse tingene. Om det ikke er sånn at han mener at sex er "ekkelt" og "perverst" o.l. da... Da spørs det om det er noe håp Anonymkode: ee909...9b3 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #13 Skrevet 22. november 2020 Det eneste du kan, og bør gjøre, er å si nei til sex du ikke ønsker. Det skal være digg for alle, og å hoppe over forspill er ren latskap. Jeg kan være med på at noen ganger er det digg med en kjappis, men kun med menn som leverer såpass høyt nivå at jeg alltid er litt klar, når de er i nærheten. Drar de trusa til side, og prøver å kjøre den inn, uten at jeg er klar blir det bare vondt og ubehagelig, og da sier jeg nei, så får de velger mellom å jobbe for det, eller la være. Anonymkode: 1ecc0...e4c 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #14 Skrevet 22. november 2020 På 21.11.2020 den 17.59, AnonymBruker skrev: Drar av meg trusa og kjører på uten noe særlig forspill. Dette hadde jeg ikke giddet. Jeg liker vanilje, men dette er ikke vanlije, det er bare egotripp for ham. Tøm og røm. Det gir deg vel ikke stort, så hvorfor gidde? Anonymkode: f6615...014 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå