AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #1 Skrevet 21. november 2020 Er så vanskelig å finne en skikkelig findom. Hadde ei for mange år siden, men hun fant seg type til slutt. Finner i blant jenter som vil ha pengeslaver, men så fort de må bruke litt tvang så backer de. Blir så kjedelig i lengden. Har nettopp vært pengeslaven til en jente i 2 måneder som bare var snakk. Hun ville at jeg skulle kjøpe noe veldig dyr som jeg ikke klarte å gjøre helt frivillig uten litt skikkelig tvang, og selv om hun hadde alle muligheter til å tvinge meg, så turte hun ikke å gjøre det for å få viljen sin. Hvorfor er jenter så redde for å være herskerinner? Anonymkode: cf4f9...b4c
visp Skrevet 21. november 2020 #2 Skrevet 21. november 2020 Det er jo ikke en seksuell drivkraft bak det de gjør; det er interessen for penger. Du leter etter noe genuint som ikke finnes. Hadde det vært seksuell lyst som drev de ville du merket det. 6
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #3 Skrevet 21. november 2020 1 minutt siden, visp skrev: Det er jo ikke en seksuell drivkraft bak det de gjør; det er interessen for penger. Du leter etter noe genuint som ikke finnes. Hadde det vært seksuell lyst som drev de ville du merket det. Hva snakker du om? Hvis de har lyst på noe, hvorfor klarer de ikke bare tvinge til meg til å kjøpe det? Er det så vanskelig? Anonymkode: cf4f9...b4c
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #4 Skrevet 21. november 2020 Hva er findom? J28 Anonymkode: e6e38...3dc 4
Fjompen Skrevet 21. november 2020 #5 Skrevet 21. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva snakker du om? Hvis de har lyst på noe, hvorfor klarer de ikke bare tvinge til meg til å kjøpe det? Er det så vanskelig? Anonymkode: cf4f9...b4c "bare å". Vel, med den innsikten i det så får du jo lete lenge og godt etter fantasien din. 6
visp Skrevet 21. november 2020 #6 Skrevet 21. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva snakker du om? Hvis de har lyst på noe, hvorfor klarer de ikke bare tvinge til meg til å kjøpe det? Er det så vanskelig? Anonymkode: cf4f9...b4c Vanskelig? De bruker deg litt for de ser penger i sikte, men utover det er det jo ikke noe interesse så selvfølgelig vil de ikke være det du vil. 6
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #7 Skrevet 21. november 2020 "Se til helvete å kjøp den tv'n til 70.000,- ts ellers grisebanker jeg deg?" Men kanskje ikke dit du ville med innlegget? Anonymkode: 609f0...324 6
Fjompen Skrevet 21. november 2020 #8 Skrevet 21. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva er findom? J28 Anonymkode: e6e38...3dc En avart av bdsm, hvor den underdanige overlater kontrollen over sin egen økonomi til en dominant motpart. Ofte brukes "utpressing og trusler" for å få den underdanige til å føle seg kontrollert, og måtte forsake mye i eget liv for den dominante motparten. Som regel nå brukt av bortskjemte jenter som har en vrangforestilling om at dette er gratis penger. 4
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #9 Skrevet 21. november 2020 https://twitter.com/xxQueenJ4 Hun er flink. Anonymkode: ec094...dfe
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #10 Skrevet 21. november 2020 2 minutter siden, Fjompen skrev: En avart av bdsm, hvor den underdanige overlater kontrollen over sin egen økonomi til en dominant motpart. Ofte brukes "utpressing og trusler" for å få den underdanige til å føle seg kontrollert, og måtte forsake mye i eget liv for den dominante motparten. Som regel nå brukt av bortskjemte jenter som har en vrangforestilling om at dette er gratis penger. Ahaaa... så et eksempel er at mannen tar kontroll over pengene, også om kvinnen ønsker seg en dyr veske, så er «straffen» først underdanige seksuelle ting? (Med et samtykke selvfølgelig, men at det er et skuespill?) Anonymkode: e6e38...3dc
SlemUlv Skrevet 21. november 2020 #11 Skrevet 21. november 2020 Hvorfor skal du måtte tvinges, til noe du vil? 6
Fjompen Skrevet 21. november 2020 #12 Skrevet 21. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ahaaa... så et eksempel er at mannen tar kontroll over pengene, også om kvinnen ønsker seg en dyr veske, så er «straffen» først underdanige seksuelle ting? (Med et samtykke selvfølgelig, men at det er et skuespill?) Anonymkode: e6e38...3dc Ja, det kan fint inngå i tradisjonell D/s, men i dagligtale er det som regel mannen som er den underdanige, og kvinnen den dominante. Det havner fort litt på skråplanet når penger er involvert siden mannens ønske om å betale for tjenestene er litt på kant med loven. Og som sagt, det finnes nok betraktelig færre dedikerte finDominas enn paypigs. Økonomisk kontroll i en vanlig bdsm-relasjon er dog noe annet, der er jo regler om pengebruk og andre goder en del av manges regelregime siden det er en enkel måte å få den underdanige til å føle seg kontrollert på. TS sin fremgangsmåte er nok litt på siden av det tradisjonelle, og i tillegg har TS en litt rar innstilling til emnet. Det er en vanskelig "greie" siden fantasien er så mye sterkere enn hva realismen praktisk nok kan tilrettelegge. 2
Fjompen Skrevet 21. november 2020 #13 Skrevet 21. november 2020 6 minutter siden, SlemUlv skrev: Hvorfor skal du måtte tvinges, til noe du vil? Jeg tror TS har samme fantasi som dem som fantaserer om playrape, at elementet med samtykket er, i egen fantasi, noe forskøvet. Det er jo det som er utfordringen med fantasier om tvang, de er vanskelig realiserbare. 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #14 Skrevet 21. november 2020 15 minutter siden, SlemUlv skrev: Hvorfor skal du måtte tvinges, til noe du vil? Jeg vil ikke gi fra meg store beløp, jeg vil være nødt til å gjøre det fordi jeg ikke har noe valg. Det hadde hun muligheten til, men hun feiget ut dessverre. Bare en gang har jeg hatt en skikkelig dominant herskerinne der det ikke var noe spørsmål om hva jeg skulle. Anonymkode: cf4f9...b4c
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #15 Skrevet 21. november 2020 Så jeg kan kontrollere en mann og økonomien hans, og tvinge han til å kjøpe fine gaver til meg? Hell yeah, hvor skal jeg signere Anonymkode: e6e38...3dc 6
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #16 Skrevet 21. november 2020 Hvordan unngår man å gjøre noe straffbart her? Å tvinge penger ut av noen gjennom trusler er jo straffbart. Anonymkode: 6bdf7...69b 3
Fjompen Skrevet 21. november 2020 #17 Skrevet 21. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan unngår man å gjøre noe straffbart her? Å tvinge penger ut av noen gjennom trusler er jo straffbart. Anonymkode: 6bdf7...69b Du inkluderer samtykke. Det blir som når jeg leier ut subjenta for en kopp kaffe, det er ikke reelt.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #18 Skrevet 21. november 2020 Aner ikke om noen jenter faktisk tenner på det. Tenker det samme om de som prøver å tilfredsstille menn med fotfetisj, jeg har aldri hørt om jenter som tenner på å vise fram beina sine liksom, man bare gjør det for å tenne andre uten at det er deres egen fetisj. Anonymkode: f0294...4f0
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #19 Skrevet 21. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan unngår man å gjøre noe straffbart her? Å tvinge penger ut av noen gjennom trusler er jo straffbart. Anonymkode: 6bdf7...69b I siste tilfellet var hun bare innehaver av et passord for å få tilgang til noe som er viktig for meg. At hun aldri ville gitt meg det kunne aldri vært straffbart. Det handler nok ikke om at de er redd for å begå lovbrudd. Det handler nok bare om at de egentlig ikke ser på meg som pengeslave, men som gavmild. Det er håpløst. Anonymkode: cf4f9...b4c
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #20 Skrevet 21. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: I siste tilfellet var hun bare innehaver av et passord for å få tilgang til noe som er viktig for meg. At hun aldri ville gitt meg det kunne aldri vært straffbart. Det handler nok ikke om at de er redd for å begå lovbrudd. Det handler nok bare om at de egentlig ikke ser på meg som pengeslave, men som gavmild. Det er håpløst. Anonymkode: cf4f9...b4c Det er jo et ganske merkelig opplegg, og kan være vanskelig å forstå, og man kan kanskje bli litt kvalm av seg selv om man på utpresse penger av en mann på den måten. Anonymkode: f0294...4f0 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå