Gå til innhold

Tenker dere noensinne på hvem som sitter bak skjermen på kg og skriver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet ut hvem som sitter her på kg av mine naboer og folk ellers i byen 🤣 Jeg la ut bilde av meg selv (kun ansikt) på en tråd her inne (vil ikke nevne hvilken),og gjett hva som hendte dagene etter!! Jeg fikk så mange rare og til dels stygge blikk fra folk.Både på butikken og rundt i nabolaget. Hahaha,må bare få det ut av systemet. Holder på å daue av latterkrampe. Men det er ikke verdens undergang da. Nå som jeg kan gå og le for meg selv når jeg vet hvem som sitter og leser her inne ;) 

Anonymkode: e3db4...afc

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

😂 🖕

• Liker 2
Skrevet

Unnskyld, men dette gir ingen mening... mest sannsynlig har du innbillet deg det.

Anonymkode: aadf5...deb

• Liker 12
Skrevet

Innimellom, og særlig i CBE tråden.  Men ikke at det er mennesker jeg kjenner. Ser for meg at «brukeren xxx er hun gærne dama i den gruppen». «Hun som skriver det om datteren som ikke passer xs minner om hun feite dama med den den feite ungen som er admin i den gruppen». 

Anonymkode: ba58f...465

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Unnskyld, men dette gir ingen mening... mest sannsynlig har du innbillet deg det.

Anonymkode: aadf5...deb

Det tror ikke jeg. Hu ene ga meg et forskrekket ansiktsuttrykk. En annen begynte å le da han så meg. Jeg skrev jo hvor i landet jeg bodde sammen med bildet da. Bor i en liten by.

• Liker 1
Skrevet

Noen ganger tenker på hvordan disse som er så opphengt i konspirasjonsteorier lever livene sine, hvilken utdanning de har og hva som fikk de til å tippe over.  

Anonymkode: 7081e...9fd

• Liker 8
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

a. Nå som jeg kan gå og le for meg selv når jeg vet hvem som sitter og leser her inne

Skjønner ikke helt hva det har å si for noen som helst. Javel, og så da?

• Liker 1
Skrevet

Ts du virker ganske enkel

Anonymkode: 24148...2eb

• Liker 6
Skrevet

Jeg ser for meg alle de som ikke får nok og vil ha mer restriksjoner angående korona  Litt enkle mennesker som kun leser overskriftene på vg 😊

Anonymkode: 57767...f94

• Liker 2
Skrevet

Jeg gjorde et eksperiment og tenkte jeg skulle se om jeg klarte å finne ut hvem en bruker var IRL. 

Jeg er 99.9% sikker på at jeg klarte det. Fant profil på diverse sosiale medier og alt stemte. Men HELT sikker kan man jo ikke være. 

Det hadde vært morsomt å sendt vedkommende en melding på et av de sosiale mediene, "hei nickname fra KG", men jeg hadde vel fort blitt anmeldt for noe sånt. 😂 Så jeg gjør ikke det. 

Pass på hva dere legger ut under nick. 

Anonymkode: 21034...683

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det tror ikke jeg. Hu ene ga meg et forskrekket ansiktsuttrykk. En annen begynte å le da han så meg. Jeg skrev jo hvor i landet jeg bodde sammen med bildet da. Bor i en liten by.

Det høres mer sannsynlig ut at du innbiller deg dette, enn at disse menneskene tilfeldigvis var inne i den tråden og snublet over innlegget ditt samme dag som du la det ut, og at de tilfeldigvis møtte på deg dagen etterpå og gjorde tydelig narr av deg i offentligheten.... 

• Liker 3
Skrevet

Selv om det er en god del mennesker på Kg, er det ikke så stor andel av Norges befolkning som er her inne som du antyder, langt mindre som er oppdater på en spesifikk tråd der du la ut et bilde. Dette er paranoia. Det er null sannsynlighet for at det du følte stemmer med virkeligheten. 

Anonymkode: 507ee...e77

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...