AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #21 Skrevet 26. november 2020 Oppland skrev (1 time siden): I år gikk jeg inn på: Gaver som forandrer verden.no og kjøpte derfra som jeg skal "gi til mine ansatte". Første gang jeg gjør det på den måten, men håper det blir tatt godt mottatt. Jeg likte det overhodet ikke da det firmaet jeg jobbet for ga gaver på mine vegne til en ideell organisasjon. Da sier man heller "i år blir det ikke noen gaver, vi gir heller pengene til veldedighet". Det er helt fair, og noe jeg ikke har noe problem med. Men jeg vil ha meg frabedt at ting gis "på mine vegne". Det er flere ideelle organisasjoner jeg overhodet ikke ønsker å støtte. Da er det veldig ugreit om firmaet gir på mine vegne. Anonymkode: 3fa51...e5e
Gjest Alexz Skrevet 26. november 2020 #22 Skrevet 26. november 2020 Så sytete og vanskelige folk er idag, Herregud.. jeg hadde blitt kjempetakknemlig for gaven, TS 😃 Og kjør på med vin også 🍾 Noen er alkoholikere, noen er veganere, liker ikke sjokolade, liker ikke ditt og datt.. ok, da holder man kjeft og gir det videre 🤷🏽♂️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå