Gå til innhold

Ble nektet adgang på Deichman i dag, og begynte å gråte😳

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så sinnsykt drittlei av at alt er stengt og livet som alenemor er beintøft i Koronatid. Vi har sittet i en evighet i isolasjon og så karantene i en 60 kvm Stor leilighet🥵 Nå hadde jeg  lovet ungen min at vi skulle hente favorittbiler hennes på biblioteket. Dette var dagens store høydepunkt og hun hadde gledet seg SÅNN!

Blir møtt av en brysk securitasvakt  som først sier at barnevognen ikke får bli med inn, greit nok. Jeg går ut for å parkere vognen og tar med meg ungen inn.  Så blir vi nektet å komme inn fordi vi er en «gruppe». Altså skulle ikke bibliotekene være åpne for barna? De små kommer seg jo ikke på biblioteket uten en ledsager. Jeg ble så sint, skuffet og provosert at jeg begynte å gråte😤😭 drutflaut at jeg reagerte sånn, men jeg er HELT på felgen. Følte meg skikkelig urettferdig behandlet. Vi har vært sammen 24/7 i en evighet nå, vi har nøyaktig samme smitte. det gir ingen mening at vi ikke får gå inn dammen. Nå måtte vi gå med uforrettet sak.

Anonymkode: 59304...f06

• Liker 27
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken Deichman var dette? Har ikke hatt noen problemer med det på Bjørvika i hvertfall.

Anonymkode: 3f92b...b11

• Liker 10
Skrevet

Det er en utrolig kjip situasjon. Spesielt for dere som bor i Oslo. Her i Kristiansand er det meste åpent. Lite smitte. Utrolig glad for det!

vi får håpe neste år blir bedre!! Vaksinen er jo på vei snart så satser på at på denne tiden til neste år så et det tilnærmet normalt igjen 

Anonymkode: 2744d...24a

• Liker 7
Skrevet

Det høres ikke helt logisk ut, nei. Hva forventet vakta du skulle gjøre, egentlig? Parkere vogna med ungen oppi, og gå inn alene?

Anonymkode: 4e7f0...f17

• Liker 39
Skrevet

Hvor mange var dere?

Anonymkode: 11753...280

• Liker 3
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Hvor mange barn har du👀😅

Ærlig talt. Å dra et sted med barna sine er ikke en "gruppe" 

Han er jo helt på bærtur. 

Hadde bedt om å snakke med sjefen. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så sinnsykt drittlei av at alt er stengt og livet som alenemor er beintøft i Koronatid. Vi har sittet i en evighet i isolasjon og så karantene i en 60 kvm Stor leilighet🥵 Nå hadde jeg  lovet ungen min at vi skulle hente favorittbiler hennes på biblioteket. Dette var dagens store høydepunkt og hun hadde gledet seg SÅNN!

Blir møtt av en brysk securitasvakt  som først sier at barnevognen ikke får bli med inn, greit nok. Jeg går ut for å parkere vognen og tar med meg ungen inn.  Så blir vi nektet å komme inn fordi vi er en «gruppe». Altså skulle ikke bibliotekene være åpne for barna? De små kommer seg jo ikke på biblioteket uten en ledsager. Jeg ble så sint, skuffet og provosert at jeg begynte å gråte😤😭 drutflaut at jeg reagerte sånn, men jeg er HELT på felgen. Følte meg skikkelig urettferdig behandlet. Vi har vært sammen 24/7 i en evighet nå, vi har nøyaktig samme smitte. det gir ingen mening at vi ikke får gå inn dammen. Nå måtte vi gå med uforrettet sak.

Anonymkode: 59304...f06

Seuritasvakten må ha feiltolket reglene. Mye slikt i disse tider dessverre. 

Anonymkode: d2c2f...78c

• Liker 27
Skrevet

:hjerte:

Jeg har mange barnebøker og kan gjerne gi noen bort, gi en lyd dersom du er interessert.

Anonymkode: d33a2...ac9

• Liker 24
Skrevet

Du kan jo sende en mail til biblioteket og forklare hvordan du ble møtt.

Føler med deg. Håper livet blir enklere etterhvert :klem1:

Anonymkode: f083d...544

• Liker 37
Skrevet

Se på finn om noen i området skal selge noen barnebøker for en billig penge. Kanskje finner dere favorittboken også 🤞🏻

Skrevet

Deichman på Torshov er ikke sånn! Jeg er der med vogn rett som det er. Kanskje du kan bestille bøker og dra dit? 

Anonymkode: 1b13c...81c

• Liker 5
Skrevet

Ville sendt en mail så de kan ta en oppfriskningsrunde med vaktene. Alle reglene står på biblioteket sin hjemmeside, og du har reglene på din side. 

Anonymkode: 9a016...7cb

• Liker 11
Skrevet

Ja dette har blitt helt psycho, har ingenting med et virus å gjøre, bare makt, makt, makt og kontroll.

Anonymkode: 6b32a...6f5

• Liker 25
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Altså, «Karen» er blitt en hersketeknikk av dimensjoner!

Man er IKKE selvsentrert og «entitled» bare fordi man forlanger å få snakke med sjefen når man FAKTISK har reglene på sin side! 

Det hender vel så ofte at personen som nekter en noe rett og slett tar feil. 

Anonymkode: 452c1...4e5

Dette.

Anonymkode: 3f92b...b11

• Liker 11
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi har sittet i en evighet i isolasjon og så karantene i en 60 kvm Stor leilighet🥵

Du har i det minste en ganske stor leilighet, til Oslo å være. Merker det er ganske tungt å bo på 30 kvm nå, for ikke å snakke om hvordan det er de tusenvis av studentene som bor på 10.

Anonymkode: 65d65...65d

• Liker 12
Skrevet

En dag er det OVER!💐

Anonymkode: d33a2...ac9

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har i det minste en ganske stor leilighet, til Oslo å være. Merker det er ganske tungt å bo på 30 kvm nå, for ikke å snakke om hvordan det er de tusenvis av studentene som bor på 10.

Anonymkode: 65d65...65d

Lite konstruktivt å gjøre det til en konkurranse om hvem som har det verst. Skjønner godt at hun blir sprø, jeg.

Anonymkode: 5b64c...173

• Liker 33
Skrevet

Er bibliotekene åpne i Oslo? Jeg bor i en ganske stor kommune med bare 3-4 registrerte smittetilfeller, og her er alle bibliotekene unntatt hovedbiblioteket stengt. Man får ikke gå rundt i lokalene, bøkene må bestilles på nett og hentes i skranken.

Anonymkode: a1609...25e

• Liker 3
Skrevet
23 minutter siden, WhisperingWind said:

Hvor mange barn har du👀😅

Ærlig talt. Å dra et sted med barna sine er ikke en "gruppe" 

Han er jo helt på bærtur. 

Hadde bedt om å snakke med sjefen. 

Ok, Karen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...