Gå til innhold

Elsker en mann jeg aldri kan få - hektet- noen som ser noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I snart 2 år har dette her vart. Jeg har ikke vært intim med mannen siden i fjor, men har truffet han helt til nå i oktober med kaffe etc. ved tilfeldigheter. For 2 uker siden tok jeg valget og gå for null kontakt i ett siste forsøk på å nullstille meg selv. Jeg føler bare så intenst at dette er og har vært en utrolig sterkt bånd mellom oss. Det har lissom aldri blitt brutt..Jeg skrev en melding til hvordan jeg har til han og hvorfor jeg valgte å kutte kontakten for en stund. Jeg har slettet han over alt. Men det er fryktelig tungt. Hvor lenge vil jeg ha det så vondt? Jeg har hatt så vondt så lenge. Det blir lissom aldri noe lettere. Hjelp noen? 

Anonymkode: ac201...471

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går over 

Anonymkode: d84e5...3a1

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.11.2020 den 12.11):

Det går over 

Anonymkode: d84e5...3a1

Ja det gikk over da jeg i ensomheten kontaktet han igjen og nå skjemmes  jeg. Vondt i brystet hver gang jeg tenker på han🙈🙈.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja det gikk over da jeg i ensomheten kontaktet han igjen og nå skjemmes  jeg. Vondt i brystet hver gang jeg tenker på han🙈🙈.

Hva skjedde når du kontaktet han?

Anonymkode: 6471a...e0c

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva skjedde når du kontaktet han?

Anonymkode: 6471a...e0c

Han svarte  kunne aldri bli oss to. Men ville alltid være der hvis jeg trengte sex eller kaffe og uten følelser. Jeg sa la det ligge det er snart jul. Jeg  tar kontakt . Meeeeen det vet jeg ikke  om jeg tør for jeg skjemmes sånn. Og kanskje var det bra. Lettere å holde seg unna. Prøver å finne en noe annet å putte tankene på. Ts

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...