Gå til innhold

Er det mulig å synes babyen sin er lite pen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fælt å spørre her men jeg er gravid og har en merkelig type for angst.

Angst for at jeg skal synes min egen baby er stygg :( det er grusomt at jeg tenker sånn men jeg klarer ikke å la være å bekymre meg. Er det noen her som har følt det samme eller opplevd å bli skuffet over sin baby?

Anonymkode: bcf5d...14f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyen min har hatt noen mindre pene perioder, som da han begynte å miste baby håret og så ut som en gammel mann😀

Babyen din blir nok veldig fin!

Anonymkode: 7a4a6...32f

• Liker 9
Skrevet

Tja. Jeg har bare hørt folk gi uttrykk for denslags når de har vært i en ganske alvorlig fødselsdepresjon.

Selv tenker jeg at jeg var ganske...realistisk. Jeg har aldri syntes mine barn er de vakreste på jord, selv om det selvsagt er akkurat dem jeg ønsker å ha. Kan også se at det ene barnet er klart penere enn det andre, etter sånn noenlunde allmengyldige standarder. Men det har ikke noen betydning for tilknytningen.

Anonymkode: 69d07...083

• Liker 2
Skrevet

Neida, biologisk tror jeg vi er utrustet sånn at vi synes babyen vår er fin.

Anonymkode: da1e3...b07

Skrevet

Mitt andre barn var "mindre pen". Jeg tror det bare gjorde meg MER glad i henne. Fullt besytterinstinkt fra første stund, mens første barnet så ut som en dukke og var litt "fremmed". Så tror ikke det er krise å få et stygt barn. Dessuten forandrer de seg veldig fort, og nå er begge mine helt nydelige.

Anonymkode: fd43e...353

• Liker 3
Skrevet

Når min var baby hadde han noen måneder der han ikke var noe pen,men elsket han like høyt for det,og i mine øyne var en den fineste og beste babyen uansett

• Liker 1
Skrevet
Just now, Scoops said:

Når min var baby hadde han noen måneder der han ikke var noe pen,men elsket han like høyt for det,og i mine øyne var en den fineste og beste babyen uansett

Godt å høre. Er så utrolig redd for at babyen skal se helt forferdelig. Forstår ikke hva som feiler meg 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Godt å høre. Er så utrolig redd for at babyen skal se helt forferdelig. Forstår ikke hva som feiler meg 

Det er en reell mulighet for at du får en mindre pen unge, og at du innser det selv. Men er virkelig utseende alt? Jeg elsker jo fortsatt min hauggamle bestemor, selv om ser ut som et vandrende lik. 

Anonymkode: d8d38...92a

• Liker 13
Skrevet

Jeg synes mitt barn har blitt penere og penere jo eldre han er blitt :) Nydelig og søt og fantastisk som nyfødt, men kler trekkene sine bedre nå :) 

Anonymkode: 4a228...ac8

Skrevet

Hehe. Ene babyen min var rett og slett lite pen i en periode på et par måneder. Var godt i stand til å se det. Spilte ingen rolle for morsfølelsen ;) 

• Liker 5
Skrevet

Noen babyer er mindre pene enn andre, sånn er det. Men man er glad i de barna man får uansett :) Så om du så hadde syntes at ungen din var stygg så hadde du uansett blitt uendelig glad i barnet.

Anonymkode: ff444...e27

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en reell mulighet for at du får en mindre pen unge, og at du innser det selv. Men er virkelig utseende alt? Jeg elsker jo fortsatt min hauggamle bestemor, selv om ser ut som et vandrende lik. 

Anonymkode: d8d38...92a

😂😂😂

Dette er jeg så enig i! Utseendet er ikke alt!

• Liker 4
Skrevet

Helt ærlig, så synes jeg ikke dwn ene ungen min var noe spesielt pen de første ukene...:( Men tror mye av grunnen var den øyekatarren🙈 Fælt å si det, men sant. Men nå så er hn verdens søteste imens den andre ungen på en måte har mere rene klare trekk og er mer sånn klassisk pen. Utrolig pen på bilder;) 

Anonymkode: 9a986...fad

• Liker 1
Skrevet

Mitt andre barn var ikke den peneste som helt nyfødt og noen uker etterpå. Men vet du at det spiller ingen rolle. Man blir like fortapt i barnet sitt uansett. Han er jo superkjekk i dag da! 

Anonymkode: 249e7...77a

Skrevet

Jeg har fått søte og litt mindre søte babyer. Har null betydning, morskjærligheten er like sterk uansett. 

Anonymkode: fbf64...255

Skrevet

Ja, kjekker ei som syntes det ene barnet var lite pen, men hun var jo gla i ham. Hun synes han ble penere når han var i 7 års alderen

Anonymkode: 9391a...074

Skrevet

Jeg lurer på om det noen ganger har med kroppsfett å gjøre? Mange forventer kanskje en rund baby med gode bollekinn så de ser litt merkelige ut hvis de ikke har så mye?🤔 Bare en teori.

Anonymkode: 716eb...71e

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på om det noen ganger har med kroppsfett å gjøre? Mange forventer kanskje en rund baby med gode bollekinn så de ser litt merkelige ut hvis de ikke har så mye?🤔 Bare en teori.

Anonymkode: 716eb...71e

Nei, det er mer at babyer er som alle mennesker; noen er veldig pene og noen er mindre pene.

• Liker 5
Skrevet

Syns INGEN babyer er fine når de er helt nyfødte, inkludert mine egne. De var verdens beste mosetryner likevel❤

Anonymkode: 7a2ff...6c7

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde vell noen sånne tanker i graviditeten jeg og, men rart hva disse mammafølelsene gjør med deg, tenker det går helt fint og at du får en fin baby som du blir kjempestolt over ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...