Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Tok medisinsk abort for 1 uke siden hjemme, blødde som en foss med store klumper så jeg oppsøkte akutten.. fikk da en ny pillekur siden de så rester på 3cm.. var på kontroll igår og de fant fortsatt rester på 2.5cm.. fikk med ny pillekur igjen.. noen som har opplevd det samme? Skal ta pillekuren om 2 dager da jeg ikke har barn hjemme.. er 2.5cm mye? Og er det stor sjans for infeksjon? Litt smerter i magen nå.. noen som har opplevd dette også?

Anonymkode: 6ba8f...c63

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde stor blodansamling som koagulerte seg i livmoren... hostet sterkt og det kom en gedigen blodklump ut...vi snakker golfball

Anonymkode: 522ac...a5c

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Tok medisinsk abort for 1 uke siden hjemme, blødde som en foss med store klumper så jeg oppsøkte akutten.. fikk da en ny pillekur siden de så rester på 3cm.. var på kontroll igår og de fant fortsatt rester på 2.5cm.. fikk med ny pillekur igjen.. noen som har opplevd det samme? Skal ta pillekuren om 2 dager da jeg ikke har barn hjemme.. er 2.5cm mye? Og er det stor sjans for infeksjon? Litt smerter i magen nå.. noen som har opplevd dette også?

Jeg hadde rundt 2 cm igjen, og det ble fjernet ved vakuumsug. Men først kjørte de på med maksimalt antall doser av Cytotec. Dette hadde ingen effekt på meg og jeg måtte besvime og få en hb på 6 før de til slutt innså at de måtte fjerne restene med sug. 

Jeg ville krevd at de fjernet restene med sug hvis jeg var deg. Man skal ikke godta alt de sier, og Cytotec fungerer langt ifra på alle.

Anonymkode: beb17...d13

• Liker 1
Skrevet

Må du i narkose når du fjerner med sug?

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det ble gjort uten noen form for bedøvelse.

De brukte en sprøyte de kalte for EndoVac, ifølge journalen min.

Det tok bare noen minutter så hadde de fjernet restene. Og da sluttet det nesten helt å blø.
Jeg måtte ha to poser blodoverføring etterpå, fordi de hadde venter så lenge med å gjøre utsugingen. 

Anonymkode: beb17...d13

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble lagt i narkose. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...