Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva pleier dere å finne på sammen med kjæresten deres? 

Vi har datet/vært sammen i snart et år og har funnet på relativt lite. Vært på kino en gang, en del bilturer mens ellers bare sett film eller slappet av hjemme.

Jeg liker å finne på ting som bowling, shopping, spillkveld, lage mat, vær med venner, men han liker ikke noe av dette. Så jeg begynner å kjede meg ganske mye i hans samvær :( Det er trist da vi har så god kjemi ellers, så vet ikke helt hva jeg skal gjøre? 

Anonymkode: 4c775...2e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du snakket med ham om dette og lagt frem hva du mener og spurt om han kan være med og prøve litt for din skyld? Hva sa han da evt?

Det kan jo være at han trenger en litt krftig dytt før han er med, enkelte er veldig trege. Og viser det seg at han ikke blir med deg på slike ting så kan vel du bare avtale med venner og så gir du han beskjed om at du går. Slik fortsetter du til han blir leiog heller vil bli med deg😉

Skrevet

Snakk sammen? :) Det er liksom nøkkelen til alt.

Hvis du kjeder deg, foreslå å gjøre noe. Si at du trives veldig godt med han, men at du også liker å finne på litt ulike aktiviteter, og vil veldig gjerne ha han med deg. Om han ikke alltid blir med, så av og til.

Anonymkode: 6e541...0c9

• Liker 2
Skrevet

Jeg er også sånn. Kona må dra meg med på ting, men setter veldig pris på det når vi først er der da, og i ettertid. Koselig med minner, og koselig å gjøre ting - men dørstokkmila er lang.

Er introvert og har ikke no særlig sosialt behov, men kona kjenner meg og drar meg med på ting (ikke ofte da) men når hun vil. Vært på aktivitetsferier, snøskuterkjøring, kayakkkurs og masse rart - veldig gøy når vi først er der som sagt, men er også sånn" uff må vi det da, kan vi ikke heller lage en god middag og se en film?".

Anonymkode: 1dbf9...4af

• Liker 1
Skrevet

Hva liker han å gjøre da? Jeg var sammen med en et års tid som aldri tok initiativ til noe. Han kunne ikke foreslå en film som vi kunne se på kino engang, for han var redd for at jeg ikke skulle like filmen. Sånn var det med alt. Orker ikke sånne tafatte menn.

Anonymkode: 3ef6a...238

Skrevet

Som andre her sier: Snakk om det:)
Jeg og min fyr har vært sammen et par år, og vi gjør heller ikke kjempemye fancy greier, men har det flott uansett. Er innimellom ute og spiser, kino, er på tur i marka eller på byvandring/oppdagelsesturer, er sammen med venner og sånn. Men vi har det veldig moro sammen når det bare er oss, og selv det å se på tv / film er en sosial greie for oss - vi prater latterlig mye og har det utmerket når det bare er oss, så vi trenger ikke gjøre noe spesielt for å ha det fint. Der er vi veldig heldige!
Ellers liker vi å arrangere konkurranser for oss og for andre og det er bestandig et eller annet sært og artig prosjekt på gang.

Anonymkode: 45334...cf3

Skrevet

Kanskje han er introvert og blir sliten av å være sammen med andre? Jeg er sånn og siden kjæresten min er ekstrovert, får jeg han til å finne på ting med venner uten meg innimellom. 

Anonymkode: a4502...724

• Liker 2
Skrevet

Spør hva han liker drive med og hva dere kan gjøre sammen

On 11/21/2020 at 5:34 PM, AnonymBruker said:

Jeg er også sånn. Kona må dra meg med på ting, men setter veldig pris på det når vi først er der da, og i ettertid. Koselig med minner, og koselig å gjøre ting - men dørstokkmila er lang.

Er introvert og har ikke no særlig sosialt behov, men kona kjenner meg og drar meg med på ting (ikke ofte da) men når hun vil. Vært på aktivitetsferier, snøskuterkjøring, kayakkkurs og masse rart - veldig gøy når vi først er der som sagt, men er også sånn" uff må vi det da, kan vi ikke heller lage en god middag og se en film?".

Anonymkode: 1dbf9...4af

Du høres utrolig slitsom om. Er du klar over hvor slitsomt det er å ha nei-mennesker som deg rundt seg? Du er kanskje feit også, siden du aldri gidder gjøre noe? Du burde ta deg sammen ellers kommer dama di til å gå

Anonymkode: efc9c...f4e

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spør hva han liker drive med og hva dere kan gjøre sammen

Du høres utrolig slitsom om. Er du klar over hvor slitsomt det er å ha nei-mennesker som deg rundt seg? Du er kanskje feit også, siden du aldri gidder gjøre noe? Du burde ta deg sammen ellers kommer dama di til å gå

Anonymkode: efc9c...f4e

Han er ikke et nei-menneske, han liker bare at hun tar initiativet. Han sier eksplisitt at han liker denne egenskapen hos henne. Stor forskjell!

Skrevet

Snakk med han. Er ikke letteste tiden å finne på ting nå da, men foreslå at dere skal planlegge noe gøy å gjøre sammen hver deres helg nå før jul. 

Skrevet

Bytt type, han forandrer seg neppe 

• Liker 1
Skrevet

Har han andre interesser da? Jeg hadde også kjedet meg med det du nevner, men sitter likevel sjeldent stille. 

Anonymkode: e04d9...350

Skrevet

Høres litt ut som x'n og meg. Han var veldig hjemmekjær mens jeg liker å "dra på eventyr." Opplevelser er vel stikkordet for meg. Også ganske trist for vi var i lag i nesten 10 år, men årsaken til at det gikk så lenge var at jeg var deprimert og derfor ikke klarte å foreta meg så mye(visste det ikke da). Fikk antidepressiva og vips hadde jeg allverdens overskudd(de var virkelig mirakelpiller for meg). Og da begynte jeg å kjenne på en slags panikk på at jeg hadde kastet bort så mye tid, og at jeg måtte foreta meg noe så jeg ikke angret når jeg ble gammel. Så vi gjorde det gjensidig slutt. Til gjengjeld har vi et godt forhold i dag da, han var jo alltid omtenksom, generøs og trygg, så skal ikke stå på det. Vi var bare så forskjellige.
Så selv om brudd alltid er trist, så kan det noen ganger være det riktige å gjøre.

Anonymkode: 91382...5a2

• Liker 1
Skrevet

Det var virkelig lite på ett år! 
Vi gjør mer enn det hver måned, etter flere år sammen. Det har naturlig nok blitt mindre i 2020, men vi tilpasser med de aktiviteter vi kan. Vi liker å dra på hytta, fiske, skogsturer med bål, overnatte i hengekøye, gå på konserter, gå på kino, ha selskaper hjemme og besøke føl, reise osv. Vi har barn så det er begrenset med kjærestetid, men har vi ledig tid så finner vi på noe hyggelig sammen ❤️ Og ja - før noen sier noe - vi gjør også ting hver for oss 😉

Anonymkode: fe66b...534

• Liker 1
  • 3 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.11.2020 den 23.54):

Det var virkelig lite på ett år! 
Vi gjør mer enn det hver måned, etter flere år sammen. Det har naturlig nok blitt mindre i 2020, men vi tilpasser med de aktiviteter vi kan. Vi liker å dra på hytta, fiske, skogsturer med bål, overnatte i hengekøye, gå på konserter, gå på kino, ha selskaper hjemme og besøke føl, reise osv. Vi har barn så det er begrenset med kjærestetid, men har vi ledig tid så finner vi på noe hyggelig sammen ❤️ Og ja - før noen sier noe - vi gjør også ting hver for oss 😉

Anonymkode: fe66b...534

Ts

Slik dere har det, er mitt ønske om å ha det med han! Er det begge to som kommer forslag? Eller føler du at du må ta intiativ for det meste?

Gjest Tassel
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.11.2020 den 15.09):

Hva pleier dere å finne på sammen med kjæresten deres? 

Vi har datet/vært sammen i snart et år og har funnet på relativt lite. Vært på kino en gang, en del bilturer mens ellers bare sett film eller slappet av hjemme.

Jeg liker å finne på ting som bowling, shopping, spillkveld, lage mat, vær med venner, men han liker ikke noe av dette. Så jeg begynner å kjede meg ganske mye i hans samvær :( Det er trist da vi har så god kjemi ellers, så vet ikke helt hva jeg skal gjøre? 

Anonymkode: 4c775...2e8

Ikke skriv det her da! Du skal snakke med han om det her.

AnonymBruker
Skrevet

Nå har han easy tilgang til sex og kos uten effort.  ,,,,litt som take away på døra 🙄

Har vært med en slik.... Han hadde sjeldent egne meninger eller forslag ifht datingting.  Ifht venner og familie derimot, var han oppmerksom.  Men en typisk free loader, der også.... 

Han var med på alt som kostet minst mulig for han i kr.og øre..Men tok gjerne imot 😆 Av opplevelser, gaver og oppmerksomhet.  Han var heller ikke pådriveren i forholdet,som varte i 4 år. 

Ikke gidd dette.....

Anonymkode: 17e17...607

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...