AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #1 Skrevet 21. november 2020 Jeg lurer på hva andre tenker om dette. Jeg kommer ut av dusjen og skal forte meg å bli ferdig da jeg har masse å gjøre. Partneren min kommer inn da jeg tørket meg. Partneren begynner å ta her og der og er tydelig opphisset og blir glad. Jeg sier at jeg ikke orker nå. Jeg får ikke noe ut av tafsingen. Det er verken godt eller opphissende. Jeg får da høre at det må da være mulig å la meg bli tafset på så partner blir blid. Jeg burde smile å la partner forsyne seg. Får jeg høre. Bare i noen minutter. Altså er det virkelig sånn det skal være? Trodde at når man tok på hverandre var det for å være god mot partner. Skal man la seg bli tafset på for at den andre parten skal få nytelse? Trodde det var motsatt. Anonymkode: 89def...825 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #2 Skrevet 21. november 2020 Nei. Bare nei. En får respektere sin parnter når denne sier nei. Alvorsprat står for tur. Anonymkode: 3c4ea...8f5 4
Gjest Maxwell Skrevet 21. november 2020 #3 Skrevet 21. november 2020 Nei det skal man ikke. Hvis man ikke vil, så skal partner respektere det. Eller så betyr det at partneren ikke har respekt for deg.
Rant Skrevet 21. november 2020 #4 Skrevet 21. november 2020 Sånn var min eks. Slitsomt. Greit å bli tafset på når man har tid og er sammen, men i en stresset situasjon er det bare slitsomt. Koselig med kyss og kompliment, men direkte grafsing der og da er avtennende for meg. 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #5 Skrevet 21. november 2020 Nei, så lenge mottakeren ikke vil og ikke liker det, er det ikke greit. Min mann elsker å tafse på meg, han gjør det til og med i søvne, men han skjønner jo når det ikke er greit og da er det jo helt i orden for han. Han blir ikke furt, da hadde jeg også blitt furt. Anonymkode: 7ea0c...df6
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #6 Skrevet 21. november 2020 Møt opp på jobb når han har avdelingsmøte. Begynn å tafse på han, og KREV at han lar deg gjøre det, for å glede deg! Nei, selvsagt skal ikke folk få tafse på deg når du ikke er i stemning for det! Ikke engang mannen din. Det han egentlig mener, kanskje, er at tafsenekt er tegn på at du ikke liker nærhet fra han, og at det er tegn på manglende kjærlighet. Noe du også kunne sagt når du ikke får tafse på han på avdelingsmøter. Vi liker alle å bli tafset på. Men ikke alltid uansett situasjon, sted og stemning. Vær dog obs på at du ikke avviser han på en sårende måte Anonymkode: f01e7...dae 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #7 Skrevet 21. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Møt opp på jobb når han har avdelingsmøte. Begynn å tafse på han, og KREV at han lar deg gjøre det, for å glede deg! Nei, selvsagt skal ikke folk få tafse på deg når du ikke er i stemning for det! Ikke engang mannen din. Det han egentlig mener, kanskje, er at tafsenekt er tegn på at du ikke liker nærhet fra han, og at det er tegn på manglende kjærlighet. Noe du også kunne sagt når du ikke får tafse på han på avdelingsmøter. Vi liker alle å bli tafset på. Men ikke alltid uansett situasjon, sted og stemning. Vær dog obs på at du ikke avviser han på en sårende måte Anonymkode: f01e7...dae Er du sikker på at TS er en dame og at partner er en mann? Det kan jo være motsatt? TS sitt innlegg sier ikke noe om kjønn. Anonymkode: 64387...bea
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #8 Skrevet 21. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du sikker på at TS er en dame og at partner er en mann? Det kan jo være motsatt? TS sitt innlegg sier ikke noe om kjønn. Anonymkode: 64387...bea Jeg antar at alle trådstartere på KVINNEguiden er kvinner, med mindre de skriver at de er menn. Hvis det plager deg at jeg har antatt kjønn, så kan du bytte ut alle han/hun med h*n/hen, så er problemet løst Anonymkode: f01e7...dae 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå