Gå til innhold

Vasker dere vognpose/bilstolpose før bruk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt splitter ny vognpose og bilstolpose så den er ikke brukt. Vognposen er i langhåret lammeskinn, og bilstolposen er Voksi move i dun. Vet at det kan ligge igjen rester av kjemikalier i slike, men vet ikke om jeg tør ta sjansen på å vaske disse i tilfelle stoffet blir dårligere. Hva gjør dere, vasker dere før bruk?

Anonymkode: 0c535...6ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke gjort det. Kun klær. Ikke vært like nøye med yttertøy heller siden barnet ikke skal ha det rett mot huden😊 det har gått veldig fint

Anonymkode: 9707e...17e

• Liker 1
Skrevet

Vasker også bare der som er inntil huden. 

Anonymkode: 11b62...538

Skrevet

Nei. Heller ikke med brukte vognposer forsåvidt. 

Anonymkode: e824b...762

Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har kjøpt splitter ny vognpose og bilstolpose så den er ikke brukt. Vognposen er i langhåret lammeskinn, og bilstolposen er Voksi move i dun. Vet at det kan ligge igjen rester av kjemikalier i slike, men vet ikke om jeg tør ta sjansen på å vaske disse i tilfelle stoffet blir dårligere. Hva gjør dere, vasker dere før bruk?

Anonymkode: 0c535...6ec

Ja det er viktig å vaske slikt på minst 60 grader før bruk

Anonymkode: 85750...576

Skrevet

Jeg har vasket posene her i hus hvertfall. 

Skrevet

Nei, og skal du vaske så følg vaskeanvisningen nøye så du ikke ødelegger de! Jeg bruker å vaske posen hvis jeg føler den er skitten eller når den skal pakkes bort etter endt sesong ☺️ Men en pose i lammeskinn ville jeg ikke vasket, tviler også for at det er mye kjemikalier igjen i ett slikt produkt i det materialet. Men som sagt, når de er helt nye ville jeg ikke vasket de 

Anonymkode: 6701d...646

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er viktig å vaske slikt på minst 60 grader før bruk

Anonymkode: 85750...576

Dun og ull på 60 grader?!

Anonymkode: 8ff94...326

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...