AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #1 Del Skrevet 21. november 2020 Våknet opp av at jeg har vondt i øret og feber følelse i kroppen. Og vondt i hodet. Er veldig slapp og vil bare sove. Når jeg drikker gjør det vondt i øret? Hadde ikke vondt i øret igår.... Veldig merkelig Anonymkode: b77d4...5a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #2 Del Skrevet 21. november 2020 Covid-19 kan gi øresymptomer, men det kan selvsagt være noe annet også. Anonymkode: 89b7f...f87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #3 Del Skrevet 21. november 2020 Just now, AnonymBruker said: Covid-19 kan gi øresymptomer, men det kan selvsagt være noe annet også. Anonymkode: 89b7f...f87 Hvor står dette? Anonymkode: b77d4...5a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #4 Del Skrevet 21. november 2020 Har lest det diverse steder. Fant dette i farta (ikke verdens mest pålitelige kilde, men har som sagt sett det flere steder): https://www.thesun.co.uk/news/11293869/is-earache-symptom-coronavirus/ What should I do if I have an earache and a fever or cough? If you have an earache together with either a cough or fever, it is important to self isolate and monitor to see if you show signs of any other symptoms. Anonymkode: 89b7f...f87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 21. november 2020 #5 Del Skrevet 21. november 2020 Når du drikker, beveger kjeven seg. Øresmertene kan være kjevesmerter som du forveksler med øresmerter, og kjevesmertene kan komme av hovne mandler. Forkjølelse, halsbetennelse og vanlig influensa kan forårsake hovne mandler og de andre symptomene du nevner, men det *kan* også være covid-19 nå i disse pandemi-tider. Bestill tid for covid test hvis symptomene ikke gir seg over helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #6 Del Skrevet 22. november 2020 Når man drikker/svelger, åpner øretrompeten seg. Dette er en kanal mellom bakre svelg og mellomøret, og det kan også være årsaken til smertene dine. Tenker det er verdt å sjekke ut om det kan være en ørebetennelse, høres ikke helt usannsynlig ut. Når det er sagt bruker legene (ifølge lvh) ofte å se det an i 2-3 dager før de gir noe antibiotika, da det ofte går over av seg selv. Anonymkode: 1aca9...33f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #7 Del Skrevet 22. november 2020 Jeg trodde jeg hadde ørebetennelse. viste seg at det var ei visdomstann som laget krøll under tannkjøttet. Måtte opereres ut. Anonymkode: afb2d...9c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå