Gå til innhold

Hva tenker du om voksne mennesker som bruker sugerør?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke det ment for barn? I går så jeg en dame på minst 40 som drakk cola av et sugerør med polkagrismønster, er ikke det litt barnslig? 

Anonymkode: f289f...1df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at de er smarte. Jeg bruker sugerør fordi det sparer emaljen på tennene mine og jeg syns sugerør er best. 

Anonymkode: b98fa...787

• Liker 5
Gjest Føsleguri
Skrevet

Jeg tenker at trådene her inn bare blir dummere og dummere.

Skrevet

Barnslig å passe på tennene sine? Nå har jeg hørt det også. 

Skrevet

Er ikke sånt krøllete rosastripete sugerør barnslig? Hun hadde også på seg rosa fluffy ørevarmere og spice girls-t-skjorte. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Er ikke sånt krøllete rosastripete sugerør barnslig? Hun hadde også på seg rosa fluffy ørevarmere og spice girls-t-skjorte. 

Hvorfor plager det deg egentlig? 

Anonymkode: 5251c...674

• Liker 1
Skrevet

Tenker at det gir jeg blaffen i!

Anonymkode: 7d3f4...27a

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da var det kanskje hele pakka du reagerte på, ikke at hun drakk av sugerør? 
Jeg drikker noen ganger av sugerør for å Skåne tennene, men klarer ikke smaken av papirsugerør så de holder jeg med unna.

Skrevet

Som jeg skrev i dan andre tråden, man får masse rynker rundt munnen. Sånn som røykere har.

Anonymkode: de0a9...4bf

Skrevet

Passe på egne saker først, så andres etterpå!! 

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke det ment for barn? I går så jeg en dame på minst 40 som drakk cola av et sugerør med polkagrismønster, er ikke det litt barnslig? 

Kanskje hun er utviklingshemmet? Hva vet du, hvorfor må du bry deg med det? Toleranse for at folk er ulike er en fin egenskap.

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kanskje hun er utviklingshemmet? Hva vet du, hvorfor må du bry deg med det? Toleranse for at folk er ulike er en fin egenskap.

Skrevet

om sugerør er ment for barn, hvorfor er det da flere drinker på barer for voksne som serverer drinkene med sugerør?

Om DET ikke er empirisk bevis for at du tar feil, så vet ikke jeg hva som skal til, men du tar altså feil.

Anonymkode: 461cc...f08

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun hadde også på seg rosa fluffy ørevarmere og spice girls-t-skjorte. 

Så kult! Jeg synes det er supert å se og treffe på sånne mennesker.

Skrevet

Bare at jeg håper de bruker gjenbrukbare, og ikke i plast hvis de kan. 

Anonymkode: e675a...266

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

om sugerør er ment for barn, hvorfor er det da flere drinker på barer for voksne som serverer drinkene med sugerør?

Om DET ikke er empirisk bevis for at du tar feil, så vet ikke jeg hva som skal til, men du tar altså feil.

Anonymkode: 461cc...f08

Det er også nyttig med folk med ulike funksjonsnedsettelser. 

Anonymkode: e675a...266

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som jeg skrev i dan andre tråden, man får masse rynker rundt munnen. Sånn som røykere har.

😂😂😂😂😂

Anonymkode: 56c5f...499

Skrevet
12 timer siden, Rararara skrev:

Da var det kanskje hele pakka du reagerte på, ikke at hun drakk av sugerør? 
Jeg drikker noen ganger av sugerør for å Skåne tennene, men klarer ikke smaken av papirsugerør så de holder jeg med unna.

Ser at argumentet om å skåne tennene fremføres av en del. Dersom tannhelse er prioritert er det vel bedre å kutte ut brus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...