AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #1 Skrevet 21. november 2020 noen dager i uken er ikke jeg og kjæresten sammen og han ønsker å ha alenetid/tid uten meg fordi hvi vi er sammen hele tiden blir vi lei sier han. Hva bruker jeg denne tiden til? Han pleie å bruke det på serie,game med venner, trening,rydding. Men jeg har mistet helt interesse for ting jeg likte å drive med før og jeg tror jeg vile slitt med dette om jeg ikke hadde hatt kjæreste. Jeg klarer ike fine nok selvtilitt eller glede i ting. vet ikke helt hva jeg skal gjøre?ham må jo få ha sitt eget liv med sine hobbyer utenat jeg skal henge som en klegg å¨han men angsten gjør dette litt vanskelig. Anonymkode: 9e726...292
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #2 Skrevet 21. november 2020 Du må rett og slett ta deg i nakken og tvinge deg til å gjøre ting som bidrar til at du forblir (eller blir) et spennende menneske å tilbringe tid med. Du må lese nyheter, sette deg inn i kultur, religion og etikk. Du må lese om moderne vitenskapelige metoder og de nyeste teorier og hypoteser, du må lese skjønnlitteratur fra andre kulturelle ståpunkt, lære deg nye ferdigheter (kan være hva som helst fra å stå på hendene til å gå på line, å sy klær eller snekre møbler), du må fortsette å møte venner og familie, få kulturell input fra konserter, gallerier og forestillinger. Du må, med andre ord, være et helt menneske som utvikler seg i positiv retning. Som vi alle gjør dag ut og dag inn. I begynnelsen kan du sette enkle regler for deg selv. Feks må du gjøre en hobby 2 timer hver uke, møte en venn og/eller ett familiemedlem (digitale møter teller - vi er i 2020), oppsøke en kulturell arena og lese to artikler på nett. Null regler om at du må finne det artig, ha lyst eller glede deg. Gjennomfør. Etterpå skal og må du snakke om dette i 2-10 minutt med typen. Og du må bruke kun (og kun bare) positive ord. Fortsett med å ha regelen om at alt du gjør må beskrives positivt over tid, og hjernen din vil venne seg til å være positiv. Har du hatt en elendig dag der alt gikk galt? Ok. Helt normalt. Beskriv den med positive ord (det er fullt mulig). Anonymkode: 9f1ec...6fd 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #3 Skrevet 21. november 2020 Han har helt rett. Og du holder på å miste deg selv fordi alt dreier seg om han. Du kan også slappe av når du er alene. Ring en venninne. Se tv. Du trenger ikke å kaste deg ut i noe omfattende hobbygreier med det samme. Anonymkode: 41584...e55 5
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #4 Skrevet 21. november 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Du må rett og slett ta deg i nakken og tvinge deg til å gjøre ting som bidrar til at du forblir (eller blir) et spennende menneske å tilbringe tid med. Du må lese nyheter, sette deg inn i kultur, religion og etikk. Du må lese om moderne vitenskapelige metoder og de nyeste teorier og hypoteser, du må lese skjønnlitteratur fra andre kulturelle ståpunkt, lære deg nye ferdigheter (kan være hva som helst fra å stå på hendene til å gå på line, å sy klær eller snekre møbler), du må fortsette å møte venner og familie, få kulturell input fra konserter, gallerier og forestillinger. Du må, med andre ord, være et helt menneske som utvikler seg i positiv retning. Som vi alle gjør dag ut og dag inn. I begynnelsen kan du sette enkle regler for deg selv. Feks må du gjøre en hobby 2 timer hver uke, møte en venn og/eller ett familiemedlem (digitale møter teller - vi er i 2020), oppsøke en kulturell arena og lese to artikler på nett. Null regler om at du må finne det artig, ha lyst eller glede deg. Gjennomfør. Etterpå skal og må du snakke om dette i 2-10 minutt med typen. Og du må bruke kun (og kun bare) positive ord. Fortsett med å ha regelen om at alt du gjør må beskrives positivt over tid, og hjernen din vil venne seg til å være positiv. Har du hatt en elendig dag der alt gikk galt? Ok. Helt normalt. Beskriv den med positive ord (det er fullt mulig). Anonymkode: 9f1ec...6fd Wow. Jeg er glad jeg ikke har deg i livet mitt Anonymkode: 305f7...d83 1
flygefisk1 Skrevet 22. november 2020 #5 Skrevet 22. november 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Du må rett og slett ta deg i nakken og tvinge deg til å gjøre ting som bidrar til at du forblir (eller blir) et spennende menneske å tilbringe tid med. Du må lese nyheter, sette deg inn i kultur, religion og etikk. Du må lese om moderne vitenskapelige metoder og de nyeste teorier og hypoteser, du må lese skjønnlitteratur fra andre kulturelle ståpunkt, lære deg nye ferdigheter (kan være hva som helst fra å stå på hendene til å gå på line, å sy klær eller snekre møbler), du må fortsette å møte venner og familie, få kulturell input fra konserter, gallerier og forestillinger. Du må, med andre ord, være et helt menneske som utvikler seg i positiv retning. Som vi alle gjør dag ut og dag inn. I begynnelsen kan du sette enkle regler for deg selv. Feks må du gjøre en hobby 2 timer hver uke, møte en venn og/eller ett familiemedlem (digitale møter teller - vi er i 2020), oppsøke en kulturell arena og lese to artikler på nett. Null regler om at du må finne det artig, ha lyst eller glede deg. Gjennomfør. Etterpå skal og må du snakke om dette i 2-10 minutt med typen. Og du må bruke kun (og kun bare) positive ord. Fortsett med å ha regelen om at alt du gjør må beskrives positivt over tid, og hjernen din vil venne seg til å være positiv. Har du hatt en elendig dag der alt gikk galt? Ok. Helt normalt. Beskriv den med positive ord (det er fullt mulig). Anonymkode: 9f1ec...6fd whaaat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå