AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #1 Skrevet 21. november 2020 Jeg bor i Oslo, grønnsaker og bønner/linser er sikkert billigst på internasjonale grønt butikker? Kanskje syltetøy og ting på glass, hermetikk? melkeproduker kanskje på Kiwi? For yoghurt har vært dyrere i de i internasjonale butikkene jeg har vært i. Hva med andre kategorier? Og ting som er forbruksvarer til kjøkken som ikke er mat; bakepapir etc Anonymkode: b0d8f...515
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #2 Skrevet 21. november 2020 Jeg deler det ikke opp på den måten, jeg har ihvertfall ikke kunnet se noe sånt, absolutt og ufravikelig, mønster. Jevnt over er det bedre priser på frukt og grønt, bønner og linser, krydder og hermetikk, samt et annet utvalg og en annen kvalitet, i internasjonale butikker, men du kan ofte finne bedre og billigere ting på Kiwi eller Rema. Kommer helt an på hva som er tatt inn og hvor mye som er solgt, og hva du skal ha. Så isteden overvåker jeg priser på hver enkelt av alle varer jeg pleier å kjøpe, leser kundeavisene når de kommer, og slår til når prisen er lavere enn ellers. Hvis det er noe som kan oppbevares over tid, kjøper jeg opp et lite lager så jeg for en stor del slipper å kjøpe mer før neste gang det er på tilbud. Anonymkode: 5ef85...e09
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #3 Skrevet 21. november 2020 Når det er sagt, er det ting jeg nesten utelukkende kjøper på faste steder, for eksempel: melk (2 liter Änglamark for 32), frosne erter og hakket spinat på Extra - honning, pulverkaffe og kyllinglår på Rema - spekeskalker, kryddersild og peppermakrell på Spar - granatepler på internasjonale butikker. Men dette mønsteret kommer til å endre seg om utvalget endrer seg, det er helt umulig å ramse opp alt, og antakeligvis veldig lite relevant for deg siden du helst sikkert liker og bruker andre (typer) varer. Anonymkode: 5ef85...e09
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #4 Skrevet 21. november 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når det er sagt, er det ting jeg nesten utelukkende kjøper på faste steder, for eksempel: melk (2 liter Änglamark for 32), frosne erter og hakket spinat på Extra - honning, pulverkaffe og kyllinglår på Rema - spekeskalker, kryddersild og peppermakrell på Spar - granatepler på internasjonale butikker. Men dette mønsteret kommer til å endre seg om utvalget endrer seg, det er helt umulig å ramse opp alt, og antakeligvis veldig lite relevant for deg siden du helst sikkert liker og bruker andre (typer) varer. Anonymkode: 5ef85...e09 Tusen takk for svar nei, jeg tenker ikke å gå rundt i ulike butikker for å finne lavest pris på alt jeg trenger, men jeg kjøper ofte ting i kategori. Følger også med på kundeaviser TS Anonymkode: b0d8f...515
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå