Gå til innhold

JUICEBOX - Sexfest for kvinner under pandemien

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant dette bilde på jodel fra et nylig arrangement i Oslo. Det er gruppen Juicebox med Sofia Su i spissen, som arrangerer fester for kvinner, der sex og narkotika flyter. Hva synes folk om dette her? Som lesbisk kvinne blir jeg utrolig provosert over at dette markedsføres som et konsept for skeive kvinner. Vil absolutt ikke assosieres med dette. Det handler ikke om at jeg har noe imot sexfester. Men å arrangere slikt under en pandemi og så true med å kaste ut folk som stiller seg kritisk til smittevern, det synes jeg er helt hinsides. 

20201121_115405.jpg

Anonymkode: 1f5a1...046

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne aldri ha vært med på dette, pandemi eller ikke. Jeg er også lesbisk. 

K32

Anonymkode: c00df...f81

• Liker 6
Skrevet

Jeg tenker at folk gjør som de vil uansett hva vi måtte mene.
Idiotisk å gjøre dette akkurat nå seff, men om man ikke vil bli assosiert med det? Ikke dra 😛

• Liker 6
Skrevet

Utrolig sykt - med eller uten korona.

Anonymkode: 2c9f0...518

• Liker 1
Skrevet

Hva er det egentlig som foregår på det bildet der?

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Rebecca30 skrev:

Lurer jeg og på, litt vanskelig å se

Anonymkode: 35090...3c6

Skrevet
1 time siden, Rebecca30 skrev:

Kan se ut som de bruke hennes som matfat. 

Skrevet

Lesbisk her også, og står over.

Anonymkode: c9e87...c53

• Liker 2
Skrevet
On 11/21/2020 at 11:59 AM, AnonymBruker said:

Fant dette bilde på jodel fra et nylig arrangement i Oslo. Det er gruppen Juicebox med Sofia Su i spissen, som arrangerer fester for kvinner, der sex og narkotika flyter. Hva synes folk om dette her? Som lesbisk kvinne blir jeg utrolig provosert over at dette markedsføres som et konsept for skeive kvinner. Vil absolutt ikke assosieres med dette. Det handler ikke om at jeg har noe imot sexfester. Men å arrangere slikt under en pandemi og så true med å kaste ut folk som stiller seg kritisk til smittevern, det synes jeg er helt hinsides. 

20201121_115405.jpg

Anonymkode: 1f5a1...046

Hun med puppen i munnen ser ut som hun fra første date.

Anonymkode: 96ac0...cc6

• Liker 1
Skrevet

Flyter det narkotika også på disse festene? Har hørt litt fra bekjente men bare rykter om det. Hva slags narkotika er det snakk om? Bifil kvinne her og ville aldri assosieres med dette. En ting er totalt fraværende hensyn av smittevern under pandemien. En annen ting er utstrakt bruk av narkotika på disse festene 

Anonymkode: ac9d9...5ae

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurer jeg og på, litt vanskelig å se

Anonymkode: 35090...3c6

Jeg tror jeg skjønner det nå. De har lagt mat på magen til en kvinne og så er det ei som slikker på puppen. Også er det musa som er det håret nærmest. Jeg trodde først det var en mann med hår på brystet 😂

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flyter det narkotika også på disse festene? Har hørt litt fra bekjente men bare rykter om det. Hva slags narkotika er det snakk om? Bifil kvinne her og ville aldri assosieres med dette. En ting er totalt fraværende hensyn av smittevern under pandemien. En annen ting er utstrakt bruk av narkotika på disse festene 

Anonymkode: ac9d9...5ae

Det flyter ikke narkotika på disse festene, til vanlig hvertfall.

Selv deltar jeg ikke på ting med rus, enten det er narkotiske stoffer eller alkohol. Men kan fint delta på sexlek av denne typen edru.

Anonymkode: 6db7b...f9b

• Liker 1
Skrevet

Det jeg liker minst med dette konseptet, av det jeg har lest inne på FB gruppa, er at det virker som om flesteparten av kvinnene er i forhold med menn, og får «lov» av mannen til å leke og utforske. Jeg er skeiv selv, og kunne ikke tenke meg å være en slags prøvekanin for damer som allerede er i forhold med menn.

• Liker 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det jeg liker minst med dette konseptet, av det jeg har lest inne på FB gruppa, er at det virker som om flesteparten av kvinnene er i forhold med menn, og får «lov» av mannen til å leke og utforske. Jeg er skeiv selv, og kunne ikke tenke meg å være en slags prøvekanin for damer som allerede er i forhold med menn.

Edit: synes også det er spesielt at så mange av dem er gira på treff nå under korona, og er villige til å potensielt ta med smitte hjem til mann og familie.

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det er helt greit. Men det er nok en del som ikke bryr seg om dette og tar sex for sex. Noe jeg synes er helt greit :)

Anonymkode: 142ae...145

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Og det er helt greit. Men det er nok en del som ikke bryr seg om dette og tar sex for sex. Noe jeg synes er helt greit :)

Anonymkode: 142ae...145

Selvfølgelig er det greit, men det er nok også derfor mange skeive kvinner skyr dette konseptet.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, turn off som f... 

Anonymkode: c00df...f81

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, kvinnen skal få lov til å utforske mens hun er i forhold. Men hvor mange kvinner i forhold godtar at mannen skal ha sex med andre menn?

Da  blir det nok en annen tone....

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja, kvinnen skal få lov til å utforske mens hun er i forhold. Men hvor mange kvinner i forhold godtar at mannen skal ha sex med andre menn?

Da  blir det nok en annen tone....

Hvor mange menn ønsker å ha sex med andre menn? Er det virkelig en reell problemstilling?

Mistenker at det er adskillig mer normalt for en kvinne å være bicurious enn for menn å være det.

Anonymkode: 84b85...e27

Skrevet

Hvilken type narkotika flyter der, og kan jeg i så fall komme kun for den?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...