AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #1 Skrevet 21. november 2020 Jeg er i dag 5+3. Jeg fikk ganske tidlig hovne og vonde bryster. Når jeg var ca 4+3 forsvant ømheten og jeg begynte å spotte hver dag slik at jeg får lyserosa/brun utflod når jeg tørker meg. Dette er uten å ha hatt sex. I går kom det ut litt slim mef blod i. Jeg et nå veldig veldig bekymret for at jeg holder på å miste. Jeg har brukt clearblue ukesindikator, se utslag jeg har fått på bildene under. Noen som har noen erfaringer å dele? Tror dere det er en SA på gang? Hvor lenge pleier det å få før spontanaborten kommet i gang hvis man har mistet? Anonymkode: 169e2...cc1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #2 Skrevet 21. november 2020 Her er bildebe Anonymkode: 169e2...cc1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #3 Skrevet 21. november 2020 Skulle fått 3+ på ukesindikator, så mulig det er for lav hcg her. Anonymkode: 01e9c...d89
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #4 Skrevet 21. november 2020 Blod er sjeldent et godt tegn. Ring lege. Anonymkode: 721aa...c14
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #5 Skrevet 21. november 2020 Sporting er ganske normalt faktisk, det er smerter som er dårlig tegn Anonymkode: b20bf...db9
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #6 Skrevet 21. november 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skulle fått 3+ på ukesindikator, så mulig det er for lav hcg her. Anonymkode: 01e9c...d89 Men for nøyaktig en uke siden viste samme test 1-2. Jeg tenker at det derfor er ok med 2-3 da det viktigste er økningen og alle har for forskjellig jeg nivå så disse testene et ilke helt nøyaktig. (Det er forsåvidt ikke eggløsningsdatoen/miste mens datoen min heller - så det kan være at jeg er noen dager kortere på vei enn jeg tror). Jeg ser en økning i hcg fra torsdag til i dag om man ser fargen så det tar jeg som et positivt tegn. Jeg prøver å tenke positivt selvom jeg er veldig bekymret. Anonymkode: 169e2...cc1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #7 Skrevet 21. november 2020 Gå til fastlegen og få målt hcg med 3 dagers mellomrom. Så får du vite sikkert Håper på det beste for deg Anonymkode: 3f33c...ed8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå