lady90 Skrevet 21. november 2020 #1 Skrevet 21. november 2020 Har både dagkrem og fuktighetsserum. Er det meningen at man skal bruke det ene under det andre eller bare 1 om gangen? Isåfall, hva er fordelene med det ene fremfor det andre? Serumen har veldig lett konsistens og trenger fort inn i huden, men fungerer den like bra som en dagkrem som er tykkere i konsistensen?
Momma Skrevet 21. november 2020 #2 Skrevet 21. november 2020 Jeg bruker begge deler, og synes huden blir finest da. Først serum, jeg venter et minutts tid (eller til serumet har trukket godt inn i huden) før dagkremen påføres.
lady90 Skrevet 21. november 2020 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2020 4 minutter siden, Garderobemannfrue skrev: Jeg bruker begge deler, og synes huden blir finest da. Først serum, jeg venter et minutts tid (eller til serumet har trukket godt inn i huden) før dagkremen påføres. Takk. Har du tips til en skikkelig god dagkrem i samme slengen?
Momma Skrevet 21. november 2020 #4 Skrevet 21. november 2020 12 minutter siden, lady90 skrev: Takk. Har du tips til en skikkelig god dagkrem i samme slengen? Nå om vinteren har jeg ofte tørr hud. Jeg bruker en dagkrem fra Dermalogica (intensive moisture balance), som gir masse fukt og er veldig drøy. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå