Gjest Gjest_Callie_* Skrevet 4. august 2005 #1 Skrevet 4. august 2005 `Sko Kan disse være ok for jobb-bruk???
aline Skrevet 4. august 2005 #2 Skrevet 4. august 2005 skoen var fin den, og så lenge du synes det er både komfertabelt og passende på din arbeidsplass og til den jobben du gjør, så er den vel helt fin. personlig ville jeg ikke hatt så høy hæl i jobb-bruk, men vet jeg lett kunne bruke det før i tiden. det kommer helt an på hvilken klesstil du har, og hva du føler passer inn på din arbeidsplass. (her jeg jobber ville jeg nok blitt kikket litt rart etter med de skoa, men det er mye fordi det er fryktelig avslappet klesmiljø her, og få som bruker den typen sko og klær som passer til, i jobbsammenheng.)
Gjest gjest1 Skrevet 4. august 2005 #3 Skrevet 4. august 2005 De var kjempefine Hvis du klarer å bruke så høye hæler en hel dag, så kjøp.
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2005 #4 Skrevet 4. august 2005 Oi... Med toll og porto, som ble beregnet automatisk på siden, ble skoene dobbelt så dyre. Ikke så interessant lenger da, å kjøpte uprøvde sko til tusen kroner, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå