AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #1 Skrevet 21. november 2020 Jeg tjener 447.000/året i 90% stilling. Bor på bygda, jobber på kontor. Er dette bra lønn, midt på, eller dårlig? Anonymkode: 0853a...9b5
Grandidosa83 Skrevet 21. november 2020 #2 Skrevet 21. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tjener 447.000/året i 90% stilling. Bor på bygda, jobber på kontor. Er dette bra lønn, midt på, eller dårlig? Anonymkode: 0853a...9b5 Nå er det litt vanskelig å vite prisnivået i din bygd, men gitt dette er et sted med mulighet for familieboliger rundt 2-2,5 mill vil jeg si dette gir samme (gjerne bedre hvis boliglånsforskriften tas med u beregningen) kjøpekraft som 600-700k i en by som Oslo feks. Gitt det er en 90% stilling ville jeg da sagt midt på treet. Rent statistisk, regulert til 100% stilling, ligger du litt under medianinntekt. Uansett handler privatøkonomi mye om forholdet til forbruk, så lenge man ligger over et visst lønnsnivå(noe du gjør).
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #3 Skrevet 21. november 2020 Jeg får ca. det samme i 90% stilling. Syns jeg tjener dårlig til å ha en bachelor og til at det er mye ubekvemme vakter som gjør at lønna er som den er. Jeg bor ikke på landet og eier rekkehus til ca. 7 Mill. Har heldigvis nedbetalt boliglånet så slipper boliglån utgiften. Men har to barn som selvsagt tar sitt. Vil tenke at for deg på landet så er det en ganske grei inntekt? Men ikke mer enn det... Vi tjener godt under median og gjennomsnittet. Anonymkode: a8a87...90e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå