AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #1 Skrevet 21. november 2020 Kan noen være så snill å svare meg på dette. Jeg fikk påvist Klamydia og har mest sannsynlig hatt det lenge. Nå er jeg livredd for at jeg kan ha smittet barnet mitt. Jeg pleier jo å nusse barnet mitt på munnen. Jeg leser på nettet at klamydia selvfølgelig smitter vaginalt, også ved oralsex og da kan man ha klamydia i halsen. Det står også at et barn kan få klamydia ved fødsel hvis mor har vært smittet under graviditeten. men altså mitt barn er 5 år gammel og jeg er bare livredd for at han kan ha blitt smittet på noe vis. Jeg blir gaaaaal av å tenke på dette. Har ikke sovet på 2 netter nå. Det er fullt mulig at jeg overdriver her nå og jeg er bare veldig ustabil emosjonelt akkurat nå på grunn av at jeg fikk vite at jeg har klamydia noe som er belastende i seg selv. jeg klarer ikke flere søvnløse netter og jeg vet ikke hvor innafor det er å dra til legen og å stille ett så teit spørsmål. kan noen være så snill å gi meg noen gode råd her? Anonymkode: 1b609...350
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #2 Skrevet 21. november 2020 PS. Må bare si at jeg aldri har hatt klamydia før og heller ikke noe annen kjønnssykdom så jeg vet ikke helt hvordan dette fungerer. Kan noen i husstanden bli smittet via av å drikke fra samme glas eller ved å tørke seg med en håndkle eller noe sånt? ts Anonymkode: 1b609...350
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #3 Skrevet 21. november 2020 Det er absolutt på ingen måte mulig å smitte barnet ditt. Dette kan du ta helt med ro. Anonymkode: 3c00d...6cb 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #4 Skrevet 21. november 2020 Nei, det smitter ikke slik. Slapp helt av. Anonymkode: 6612d...ac3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #5 Skrevet 21. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: PS. Må bare si at jeg aldri har hatt klamydia før og heller ikke noe annen kjønnssykdom så jeg vet ikke helt hvordan dette fungerer. Kan noen i husstanden bli smittet via av å drikke fra samme glas eller ved å tørke seg med en håndkle eller noe sånt? ts Anonymkode: 1b609...350 Du kan kun smitte noen ved seksuell omgang. Ta antibiotikakuren, og så begynner du å bruke kondom når du har tilfeldig sex framover. Anonymkode: 3c00d...6cb 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #6 Skrevet 21. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, det smitter ikke slik. Slapp helt av. Anonymkode: 6612d...ac3 Åååh. Håper ikke det 😟 ts Anonymkode: 1b609...350
minister-mio Skrevet 21. november 2020 #7 Skrevet 21. november 2020 Nå må du slappe av med deg, det er bare klamydia, og barnet ditt har ikke fått det av at du kysser det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå