Gå til innhold

Grupper på Facebook for oss som er nyskjerrig på klarsynthet, energier, tarot etc.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet av noen?

Anonymkode: ab9f7...7a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Purplereading

Endret av Thatsme
Skrevet

Er en gruppe som heter paranormal vet jeg. Du kan vare søke opp på Facebook og se selv. Det kommer og grupper med klarsyn, tarot etc. Vet om mange engelske grupper med det iallefall. 

Anonymkode: de4d8...f5b

Skrevet

Tusen takk for tips❤️Ts

• 2 uker senere...
Skrevet
Thatsme skrev (På 26.11.2020 den 22.21):

Purplereading

Nå har jeg testet ut den gruppa og sett ei ha livestreaming med tarot.., herregud for nå humbug... alle fikk jo omtrent samme svar.. nei det der syns jeg var stusselige greier når jeg har sett de som virkelig kan dette her. Vant to readinger på 15 min. Men jeg takket nei for det der hadde jeg ikke kommet til å få noe svar utenom som de sa til alle. Dette vil gå bra det ser jeg i kortene. Sammenligner de der med f.els Claire Summers Lumiere pick A card... hun er mye flinkere og det er gratis på you tube, Så drn gruppa var ikke for meg.

Skrevet

Det er fantastisk at noen omtaler "dårlig" tarot og "god" tarot, alt er humbug, svindel som bare kan tros på av åndssvake zombier eller folk som selv er kvakksalvere. Det finnes ikke en titusendels prosent ikke-anekdotisk bevis på at noe av dette BS'et fungerer...

Det er ikke tilfeldig at det ikke finnes en eneste naturviter som tror på noe av dette. Om du vil vite noe om fremtiden så spør en fysiker eller økonom avhengig av hva du lurer på, også får du antagelig svaret "det kan man ikke vite enda" fordi det er sannheten, spådommer er fake og det beste man kan få om fremtiden på de fleste spørsmål er en kvalifisert gjetning (noe en spådame definitivt ikke er kvalifisert til)...

Fy faen det er provoserende at folk som tror på dette har stemmerett.

Anonymkode: 14ddb...df4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er fantastisk at noen omtaler "dårlig" tarot og "god" tarot, alt er humbug, svindel som bare kan tros på av åndssvake zombier eller folk som selv er kvakksalvere. Det finnes ikke en titusendels prosent ikke-anekdotisk bevis på at noe av dette BS'et fungerer...

Det er ikke tilfeldig at det ikke finnes en eneste naturviter som tror på noe av dette. Om du vil vite noe om fremtiden så spør en fysiker eller økonom avhengig av hva du lurer på, også får du antagelig svaret "det kan man ikke vite enda" fordi det er sannheten, spådommer er fake og det beste man kan få om fremtiden på de fleste spørsmål er en kvalifisert gjetning (noe en spådame definitivt ikke er kvalifisert til)...

Fy faen det er provoserende at folk som tror på dette har stemmerett.

Anonymkode: 14ddb...df4

Tiden er faktisk bevist å være relativ av en rekke forskere innen fysikk, blant annet den kjente Albert Einstein. Det kan illustreres godt med dette eksempelet:

Sitat

Den relative tiden blir ofte illustrert med tvillingpar, der den ene legger ut på en reise til en stjerne som er flere lysår borte, mens den andre blir på Jorden.

Transporten foregår i bortimot lysets hastighet, og som vi så tidligere, vil tiden gå langsommere for den tvillingen som er i fart enn for den tvillingen som "står stille" på Jorden.

Fordi tiden går langsommere for tvillingen som reiser sammenlignet med tvillingen som ble på Jorden, vil astronauttvillingen eldes langsommere. Faktisk vil vedkommende være adskillige år yngre ved sin hjemkomst enn tvillingen sin.

Du kan lese en forenklet forklart artikkel om relativitetsteorien til Einstein på denne siden: https://illvit.no/fysikk/relativitetsteorien/albert-einstein-og-relativitetsteorien-for-begynnere

Selv om ikke vår hjerne nødvendigvis evner å fatte alt, betyr det ikke at det ikke er slik det fungerer. Dette er da forankret i det vitenskapelige fagmiljøet du viser til. 

Når det da en gang er bevist at tiden er relativ, vil det selvfølgelig åpne muligheten for å huske fremtiden. Det åpner også for en rekke forklaringer på slike "overnaturlige fenomener," som vi liker å kalle alt det vår begrensede hjerne ikke evner å forstå. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nå har jeg testet ut den gruppa og sett ei ha livestreaming med tarot.., herregud for nå humbug... alle fikk jo omtrent samme svar.. nei det der syns jeg var stusselige greier når jeg har sett de som virkelig kan dette her. Vant to readinger på 15 min. Men jeg takket nei for det der hadde jeg ikke kommet til å få noe svar utenom som de sa til alle. Dette vil gå bra det ser jeg i kortene. Sammenligner de der med f.els Claire Summers Lumiere pick A card... hun er mye flinkere og det er gratis på you tube, Så drn gruppa var ikke for meg.

Tenker jo at en livesending ikke er det samme som en-til-en da. Kanskje du hadde endret mening om du hadde tatt i mot de gratis samtalene. Men for all del, alle har rett til sin egen mening :)

Skrevet

W-call-gruppa. Men de promoterer en betalings-app da.

Anonymkode: 83ae9...ce3

• 10 måneder senere...
Skrevet

Du kan søke opp og joine gruppen "Vi Som Er Idioter".

Stor overslapp med interessene du spør etter der.

Anonymkode: bd289...a6f

Skrevet

Søk opp prinsesseslottet.dk

Anonymkode: bf7e0...0c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...