AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #1 Skrevet 21. november 2020 Jeg har virkelig følelser for en som ikke vil ha meg... Han begynte å ta avstand for noen måneder siden, og jeg skulle bare kutta han ut. Isteden fortsatte jeg å møte han, og begynte å mase om hva som var galt og at vi burde snakke om ting. Greia er at vi har et forhold utenfor oss som gjør at vi treffes ganske ofte. Det gjør det vanskelig å bare kutte ut. Allikevel angrer jeg så mye på at jeg ikke gjorde det. Nå snakker vi nesten ikke sammen, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er så mye lei meg, og har ingen å snakke med om det. Mister alle i livet, og sitter bare hjemme og har ingen å være med. Har prøvd så mange ganger å gi han tid, men ender opp med å fucke det til hver gang. Det er vanskelig å ikke sende melding, når han er den eneste jeg har vært med de siste månedene. Det er vanskelig å holde seg opptatt. Jeg snakket med han for noen få dager siden hvor han sa at han ikke ville ha et forhold, og trodde ikke jeg ville ha det heller. Allikevel sier han at han skal kjøpe julegave til meg, så skjønner ikke helt greia. Vi snakker ingenting sammen, og når jeg prøver å snakke med han, virker han ikke interessert. Vil så veldig prøve å få han litt tilbake, men føler jeg har ødelagt så mye at det ikke er noe håp... Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 0385a...e7b
Maggi2 Skrevet 21. november 2020 #2 Skrevet 21. november 2020 Du skal ta initiativ til å være med øvrige venner/familie, starte med en hobby/jobbe ekstra med jobb eller skolearbeid. Finne en spennende serie, begynne å trene eller gå tur, skrive dagbok, eller whatever som kan gi deg en følelse av mening. Leve ditt liv, med andre ord. Ikke sitte hjemme og gråte over en fyr som holder deg på gress. Du kan gjerne være ærlig med ham i samme slengen. Si at du er forelsket og at dette sliter på deg, og at du av den grunn trenger avstand. Jeg aner ikke hvorfor han sier at du ikke er interessert i et forhold, men jeg regner med at han vet hvor han har deg? 3
liljene Skrevet 21. november 2020 #3 Skrevet 21. november 2020 Bel. Det kan se ut som han liker oppmerksomheten, og prøver å få deg hekta. Mtp julegave og at han ikke tror du vil noe seriøst. Det er ikke lett å være deg, men du må nesten bare gi slipp. Uansett hvor vanskelig det er.
Gjest Alterego666 Skrevet 21. november 2020 #4 Skrevet 21. november 2020 Hvorfor har du ingen andre i livet ditt? Det virker som om du kanskje trenger det mer enn en partner.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #5 Skrevet 21. november 2020 Ghost han og aldri se deg tilbake Anonymkode: 90a9a...5d4
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #6 Skrevet 21. november 2020 Han er ikke interessert, men vil ikke bryte helt kontakt , virker som om du er en fin reserve dersom han ikke finner noe annet. Du blir bare mer lei deg, utslitt og gjør deg avhengig av han. Slett tlf nr. sett deg små mål. Kan du treffe andre ? Oppsøk plasser der de som er alene / ensom møtes. Begynn på et kurs , kanskje treffer man noen der. Finn nettsider du kan snakke med andre. Oppsøk profesjonell hjelp. Det er tungt men du må aktivisere deg , små steg av gangen så greier du dette Anonymkode: 9165c...f4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå