Gå til innhold

Stor lottogevinst - hvordan foregår oppringingen?

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Jeg vil i dag forberede meg på hva "Hamar" kan komme til å si når den gledelige henvendelsen opprinner.
Noen som har vunnet stort her noen gang og kan fortelle litt om hvordan dette foregår? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De ringer og spør om de snakker med ....... du svarer ja, de spør om du har sjekket Lotto sendingen og om du vet hva samtalen gjelder.

De sier da så tallene og det beløpet du har vunnet m.

Er det et stort beløp, slik jeg vant, så går de gjennom prosedyren ved økonomisk rådgivning, lott spørsmål om hva du tror du vil bruke pengene på.

Anonymkode: d583a...080

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. :)  Må man reise et sted for å ta i mot sjekk og håndhilse på høye herrer i høytidelighet,
eller settes alt inn på kontonummer og foregår ellers anonymt og greit? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket tidspunkt av dagen ringer de på?

Er det alltid etter sending?

(Håper det er greit med tilleggsspørsmål) 

Anonymkode: e686e...bc8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Hoppetaujenta said:

Jeg vil i dag forberede meg på hva "Hamar" kan komme til å si når den gledelige henvendelsen opprinner.
Noen som har vunnet stort her noen gang og kan fortelle litt om hvordan dette foregår? 

Godt å se at noen planlegger privatøkonomien sin nøye og ikke overlater noe til tilfeldighetene 😁

Selv har jeg lagt inn nummeret fra Norsk tipping på telefonen. Har hørt at de pleier å si "sitter du godt?", og på den måten kan jeg allerede sitte og ha luktesaltet klart før jeg svarer.

Anonymkode: 37022...09a

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

(Håper det er greit med tilleggsspørsmål) Anonymkode: e686e...bc8

Så absolutt! :jepp: 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

:tommelopp: 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Godt å se at noen planlegger privatøkonomien sin nøye og ikke overlater noe til tilfeldighetene  Anonymkode: 37022...09a

Nemlig! :fnise:  Det er nå plottet inn på min mobil også, så det gjelder å være beredt. :jepp: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Hoppetaujenta said:

Takk. :)  Må man reise et sted for å ta i mot sjekk og håndhilse på høye herrer i høytidelighet,
eller settes alt inn på kontonummer og foregår ellers anonymt og greit? 

Reiste inn til Hamar for en liten samtale, ikke noe høytidelig siden jeg ikke ønsket dette. Var godt å få pratet med økonomene om fremtiden, fallgruver og slike ting. Pengene kom på konto etter få dager før jeg reiste inn til Hamar.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Reiste inn til Hamar for en liten samtale, ikke noe høytidelig siden jeg ikke ønsket dette. Var godt å få pratet med økonomene om fremtiden, fallgruver og slike ting. Pengene kom på konto etter få dager før jeg reiste inn til Hamar.

Reiste inne til Hamar..

hørtes faktisk ganske høytidelig ut. 

man vinner jo ikke så svimlende summer i Lotto så ville trodd en tlf-samtale med økonomer evt Skypemøte holdt.. hadde skjønt det hvis man vant 350 mill i eurojackpot liksom

Anonymkode: c1b75...edd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

De ringer og spør om de snakker med ....... du svarer ja, de spør om du har sjekket Lotto sendingen og om du vet hva samtalen gjelder.

De sier da så tallene og det beløpet du har vunnet m.

Er det et stort beløp, slik jeg vant, så går de gjennom prosedyren ved økonomisk rådgivning, lott spørsmål om hva du tror du vil bruke pengene på.

Hvor mye vant du? Håper det en dag blir meg. Hva har du brukt penger på? Opplevd tigging og misunnelse?

Anonymkode: 13045...a96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry Hoppetaujenta , det er nok min tur i kveld 😄 Har forberedt meg godt, tlf er fulladet, masse plass p kontoen, og pusser opp  i hodet mitt. Tenker jeg bytter ut bilen neste uke, har egentlig ikke tid til reise til Hamar 😄

Kjenner en som vant 3,3 mill. Da ringte de rett etter trekning, fikk pengene p konto rett over helgen. De hadde ikke sagt noe om tur til Hamar, kanskje ikke saa stor gevinst da (><nok for meg altsaa)) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, AnAngel skrev:

Sorry Hoppetaujenta , det er nok min tur i kveld  Har forberedt meg godt, tlf er fulladet, masse plass p kontoen, og pusser opp  i hodet mitt. Tenker jeg bytter ut bilen neste uke, har egentlig ikke tid til reise til Hamar

Alle vennene dine sa at du var en skikkelig skøyer og der tok jeg deg på ferskenen, din luring! :laugh: Det blir meg! 

56 minutter siden, Cata skrev:

Nå vet du det snart. Bare noen timer til...  

Jeg gleder meg! :jepp: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Hvor mye vant du? Håper det en dag blir meg. Hva har du brukt penger på? Opplevd tigging og misunnelse?

Anonymkode: 13045...a96

Det ble i 100 mill klassen uten å gå nærmere inn på det, er noen år siden nå.

Kvittet meg med mye gjeld, gitt til familie og kjøpt nytt hus, ny bil og reist en god del.

Mye er investert i diverse fond/aksjer samt et boligbygg hvor jeg leier ut 6 leiligheter.

Det ble en del tigging etter at ligningen ble lagt ut og bygdedyret gjorde sitt. Ga ikke etter i det hele tatt, misunnelse blir det alltid, det gjelder om du vinner 2 mill eller 100 mill.

En finner fort ut hvem som er dine ekte venner og de som kun er ute etter freebees.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
6 hours ago, AnonymBruker said:

Reiste inne til Hamar..

hørtes faktisk ganske høytidelig ut. 

man vinner jo ikke så svimlende summer i Lotto så ville trodd en tlf-samtale med økonomer evt Skypemøte holdt.. hadde skjønt det hvis man vant 350 mill i eurojackpot liksom

Anonymkode: c1b75...edd

Her var det snakk om 100++ mill, så da blir det tur til Hamar og bløtekake.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Hoppetaujenta said:

Jeg gleder meg! :jepp: 

Hvordan var det?

Anonymkode: 37022...09a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har faktisk lagret telefon nummeret på mobilen på: NT-MillionærTelefon.

Bare venter på denne millon gevinsten. 

Anonymkode: e9d74...274

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...