Hoppetaujenta Skrevet 21. november 2020 #1 Del Skrevet 21. november 2020 Jeg vil i dag forberede meg på hva "Hamar" kan komme til å si når den gledelige henvendelsen opprinner. Noen som har vunnet stort her noen gang og kan fortelle litt om hvordan dette foregår? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #2 Del Skrevet 21. november 2020 De ringer og spør om de snakker med ....... du svarer ja, de spør om du har sjekket Lotto sendingen og om du vet hva samtalen gjelder. De sier da så tallene og det beløpet du har vunnet m. Er det et stort beløp, slik jeg vant, så går de gjennom prosedyren ved økonomisk rådgivning, lott spørsmål om hva du tror du vil bruke pengene på. Anonymkode: d583a...080 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. november 2020 Forfatter #3 Del Skrevet 21. november 2020 Takk. Må man reise et sted for å ta i mot sjekk og håndhilse på høye herrer i høytidelighet, eller settes alt inn på kontonummer og foregår ellers anonymt og greit? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #4 Del Skrevet 21. november 2020 Hvilket tidspunkt av dagen ringer de på? Er det alltid etter sending? (Håper det er greit med tilleggsspørsmål) Anonymkode: e686e...bc8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #5 Del Skrevet 21. november 2020 https://www.norsk-tipping.no/kundeservice/trekning-og-premier/trekning/hvilket-nummer-ringer-norsk-tipping-fra Anonymkode: f5ea2...73c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #6 Del Skrevet 21. november 2020 7 hours ago, Hoppetaujenta said: Jeg vil i dag forberede meg på hva "Hamar" kan komme til å si når den gledelige henvendelsen opprinner. Noen som har vunnet stort her noen gang og kan fortelle litt om hvordan dette foregår? Godt å se at noen planlegger privatøkonomien sin nøye og ikke overlater noe til tilfeldighetene 😁 Selv har jeg lagt inn nummeret fra Norsk tipping på telefonen. Har hørt at de pleier å si "sitter du godt?", og på den måten kan jeg allerede sitte og ha luktesaltet klart før jeg svarer. Anonymkode: 37022...09a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. november 2020 Forfatter #7 Del Skrevet 21. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: (Håper det er greit med tilleggsspørsmål) Anonymkode: e686e...bc8 Så absolutt! 2 timer siden, AnonymBruker skrev: https://www.norsk-tipping.no/kundeservice/trekning-og-premier/trekning/hvilket-nummer-ringer-norsk-tipping-fra Anonymkode: f5ea2...73c 1 time siden, AnonymBruker skrev: Godt å se at noen planlegger privatøkonomien sin nøye og ikke overlater noe til tilfeldighetene Anonymkode: 37022...09a Nemlig! Det er nå plottet inn på min mobil også, så det gjelder å være beredt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 21. november 2020 #8 Del Skrevet 21. november 2020 Godt tenkt. Jeg håper selvfølgelig det er min tur neste gang. 😇 Er potten for stor, kan jeg godt dele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. november 2020 Forfatter #9 Del Skrevet 21. november 2020 Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #10 Del Skrevet 21. november 2020 4 hours ago, Hoppetaujenta said: Takk. Må man reise et sted for å ta i mot sjekk og håndhilse på høye herrer i høytidelighet, eller settes alt inn på kontonummer og foregår ellers anonymt og greit? Reiste inn til Hamar for en liten samtale, ikke noe høytidelig siden jeg ikke ønsket dette. Var godt å få pratet med økonomene om fremtiden, fallgruver og slike ting. Pengene kom på konto etter få dager før jeg reiste inn til Hamar. Anonymkode: d583a...080 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #11 Del Skrevet 21. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Reiste inn til Hamar for en liten samtale, ikke noe høytidelig siden jeg ikke ønsket dette. Var godt å få pratet med økonomene om fremtiden, fallgruver og slike ting. Pengene kom på konto etter få dager før jeg reiste inn til Hamar. Anonymkode: d583a...080 Reiste inne til Hamar.. hørtes faktisk ganske høytidelig ut. man vinner jo ikke så svimlende summer i Lotto så ville trodd en tlf-samtale med økonomer evt Skypemøte holdt.. hadde skjønt det hvis man vant 350 mill i eurojackpot liksom Anonymkode: c1b75...edd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #12 Del Skrevet 21. november 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: De ringer og spør om de snakker med ....... du svarer ja, de spør om du har sjekket Lotto sendingen og om du vet hva samtalen gjelder. De sier da så tallene og det beløpet du har vunnet m. Er det et stort beløp, slik jeg vant, så går de gjennom prosedyren ved økonomisk rådgivning, lott spørsmål om hva du tror du vil bruke pengene på. Anonymkode: d583a...080 Hvor mye vant du? Håper det en dag blir meg. Hva har du brukt penger på? Opplevd tigging og misunnelse? Anonymkode: 13045...a96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnAngel Skrevet 21. november 2020 #13 Del Skrevet 21. november 2020 Sorry Hoppetaujenta , det er nok min tur i kveld 😄 Har forberedt meg godt, tlf er fulladet, masse plass p kontoen, og pusser opp i hodet mitt. Tenker jeg bytter ut bilen neste uke, har egentlig ikke tid til reise til Hamar 😄 Kjenner en som vant 3,3 mill. Da ringte de rett etter trekning, fikk pengene p konto rett over helgen. De hadde ikke sagt noe om tur til Hamar, kanskje ikke saa stor gevinst da (><nok for meg altsaa)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 21. november 2020 #14 Del Skrevet 21. november 2020 Nå vet du det snart. Bare noen timer til... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. november 2020 Forfatter #15 Del Skrevet 21. november 2020 58 minutter siden, AnAngel skrev: Sorry Hoppetaujenta , det er nok min tur i kveld Har forberedt meg godt, tlf er fulladet, masse plass p kontoen, og pusser opp i hodet mitt. Tenker jeg bytter ut bilen neste uke, har egentlig ikke tid til reise til Hamar Alle vennene dine sa at du var en skikkelig skøyer og der tok jeg deg på ferskenen, din luring! Det blir meg! 56 minutter siden, Cata skrev: Nå vet du det snart. Bare noen timer til... Jeg gleder meg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #16 Del Skrevet 21. november 2020 5 hours ago, AnonymBruker said: Hvor mye vant du? Håper det en dag blir meg. Hva har du brukt penger på? Opplevd tigging og misunnelse? Anonymkode: 13045...a96 Det ble i 100 mill klassen uten å gå nærmere inn på det, er noen år siden nå. Kvittet meg med mye gjeld, gitt til familie og kjøpt nytt hus, ny bil og reist en god del. Mye er investert i diverse fond/aksjer samt et boligbygg hvor jeg leier ut 6 leiligheter. Det ble en del tigging etter at ligningen ble lagt ut og bygdedyret gjorde sitt. Ga ikke etter i det hele tatt, misunnelse blir det alltid, det gjelder om du vinner 2 mill eller 100 mill. En finner fort ut hvem som er dine ekte venner og de som kun er ute etter freebees. Anonymkode: d583a...080 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #17 Del Skrevet 21. november 2020 6 hours ago, AnonymBruker said: Reiste inne til Hamar.. hørtes faktisk ganske høytidelig ut. man vinner jo ikke så svimlende summer i Lotto så ville trodd en tlf-samtale med økonomer evt Skypemøte holdt.. hadde skjønt det hvis man vant 350 mill i eurojackpot liksom Anonymkode: c1b75...edd Her var det snakk om 100++ mill, så da blir det tur til Hamar og bløtekake. Anonymkode: d583a...080 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #18 Del Skrevet 21. november 2020 Fikk sms fra Hamar i dag🥳 150kr 😂 Anonymkode: d70b6...375 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #19 Del Skrevet 21. november 2020 5 hours ago, Hoppetaujenta said: Jeg gleder meg! Hvordan var det? Anonymkode: 37022...09a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #20 Del Skrevet 22. november 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: https://www.norsk-tipping.no/kundeservice/trekning-og-premier/trekning/hvilket-nummer-ringer-norsk-tipping-fra Anonymkode: f5ea2...73c Jeg har faktisk lagret telefon nummeret på mobilen på: NT-MillionærTelefon. Bare venter på denne millon gevinsten. Anonymkode: e9d74...274 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå