AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #1 Skrevet 21. november 2020 Hvordan føles det å ha sopp i underlivet, ikke i skjeden, men utenpå, fordi jeg jeg hadde sopp og brukte krem og det gikk bort, men i stad når jeg dusjet så kjente jeg en klump ytre kjønnsleppe. Det må være sopp? Hvordan vet DU at du har sopp?! Hvordan ser sopp i underlivet ut?! Anonymkode: d64c5...c0d
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #2 Skrevet 21. november 2020 Det er nok en seksuell overførbar sykdom som du må få penslet vekk hos en gynokolog eller lege Kjønnsvorter. Hvis ikke så smitter du det videre. Anonymkode: 3ae95...77a
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #3 Skrevet 21. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er nok en seksuell overførbar sykdom som du må få penslet vekk hos en gynokolog eller lege Kjønnsvorter. Hvis ikke så smitter du det videre. Anonymkode: 3ae95...77a Jeg er jomfru, aldri hatt sex engang. Jeg gikk på antibiotika og fikk sopp i underlivet for 2 uker siden og lurer på om det ikke gikk helt vekk bare!!!!!!!!! Ts Anonymkode: d64c5...c0d
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #4 Skrevet 21. november 2020 Glemte å skrive: Når man har sopp, får man klumper i underlivet? Anonymkode: d64c5...c0d
Sitronterte Skrevet 21. november 2020 #5 Skrevet 21. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er jomfru, aldri hatt sex engang. Jeg gikk på antibiotika og fikk sopp i underlivet for 2 uker siden og lurer på om det ikke gikk helt vekk bare!!!!!!!!! Ts Anonymkode: d64c5...c0d Hei. Beklager det. Da er det nok sopp. Du burde oppsøke lege.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #6 Skrevet 21. november 2020 Sopp gir kløe og muligens en ruglete overflate på huden. Jeg har aldri opplevd klumper ved soppinfeksjon hverken i underliv eller i huden ellers. Har hatt noen heftige soppinfeksjoner i lysken. Jeg ville tatt en tur til legen Anonymkode: a1930...507 3
FluffyJuggernaut Skrevet 21. november 2020 #7 Skrevet 21. november 2020 Når jeg har hatt sopp så blir utfloden klumpete og lukter syrlig, nesten som varm yoghurt. Det klør, svir og skjeden kjennes tørr ut selv om den ikke er det og vulvaen er øm. Men har aldri opplevd klumper i huden. 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #8 Skrevet 21. november 2020 Mine symptomer på sopp er kløe og svie, kan også gjøre direkte vondt. Kan hovne opp i skjeden og de indrekjønnsleppene, men har aldri hatt klumper i hud eller slimhinner. Jeg får ikke den klassiske klumpete utfloden, jeg blir helt tørr. Har aldri hørt om at soppinfeksjon kan gi klumper i kjønnsleppene, det er nok noe annet. Mest sannsynlig helt ufarlig, men greit å få sjekket. Anonymkode: dbb30...4f7
Huffda Skrevet 21. november 2020 #9 Skrevet 21. november 2020 Spørs hva klumpen er da. Jeg pleier tett som det er å få en "klump" i den ene kjønnsleppa. Jeg bare smeller hull på den som en hvilken som helst annen kvise. Jeg tror det er en betent sekk eller noe sånn. Sopp = illeluktende underliv, cottage cheeseaktig utflod, kløe og svie
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #10 Skrevet 21. november 2020 Om du barberer deg nedentil feks kan du få kviser eller lignende. Jeg har fått det noen ganger og det kjennes ut som en kul også forsvinner den igjen etterhvert. Anonymkode: 65663...bb6 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #11 Skrevet 21. november 2020 Jeg hadde en klump en gang, det var bare en betent kjertel. Legen sa det er helt vanlig😊 Anonymkode: 2c5d5...1e1 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #12 Skrevet 21. november 2020 Jeg får noen ganger kløe dagen etter sex, ofte etter endt mens og hvis jeg er mye på strand, bader og har på våt bikini. Det klør og underlivet mitt kan lukte annerledes. Har aldri hatt klumpete utflod. Jeg bruker canesten krem en dag eller to også forsvinner det. Anonymkode: 5e291...848
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #13 Skrevet 21. november 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er jomfru, aldri hatt sex engang. Jeg gikk på antibiotika og fikk sopp i underlivet for 2 uker siden og lurer på om det ikke gikk helt vekk bare!!!!!!!!! Ts Anonymkode: d64c5...c0d Denne klumpen kan være at du er hoven. Det kan skje ved sopp/soppbehandling. Det kan. hende du må prøve å holde det litt ved like framover. Ta mycogyn flora og sånne ting ved gjevne mellomrom. Anonymkode: a8ee9...ee8
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #14 Skrevet 21. november 2020 Jeg får av og til en betent kjertel. Når den blir irritert nok får jeg sprekt den, det føles ut som en litt stor kvise men et stykke under huden. Anonymkode: be1b3...396
Huffda Skrevet 21. november 2020 #15 Skrevet 21. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg får noen ganger kløe dagen etter sex, ofte etter endt mens og hvis jeg er mye på strand, bader og har på våt bikini. Det klør og underlivet mitt kan lukte annerledes. Har aldri hatt klumpete utflod. Jeg bruker canesten krem en dag eller to også forsvinner det. Anonymkode: 5e291...848 Bruker du kondom kan det være latexen. Jeg tåler ikke de fleste kondomer, det blir et helsikkes liv i et par dager. Har etterhvert lagt merke til at det er enkelte menn jeg klør etter, ikke alle. Så tror derfor det også har noe med hvor godt man tåler sæden - aner ikke om det er hold i påstanden, jeg bare kaster ut en tanke.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #16 Skrevet 21. november 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan føles det å ha sopp i underlivet, ikke i skjeden, men utenpå, fordi jeg jeg hadde sopp og brukte krem og det gikk bort, men i stad når jeg dusjet så kjente jeg en klump ytre kjønnsleppe. Det må være sopp? Hvordan vet DU at du har sopp?! Hvordan ser sopp i underlivet ut?! Anonymkode: d64c5...c0d Når man har sopp, svir og klør det noe helt grusomt. Det kjennetegnes også med «cottage cheese» utflod. Klumper har ikke noe med sopp å gjøre. Men det MÅ ikke være en kjønnssykdom (men det kan være). Det kan være noe så enkelt som en kvise. Jeg får betente hårsekker/talgkjertler både på de ytre og indre kjønnsleppene. Om du ikke vet hva du skal se etter, så er det alltid lurt å gå til legen når noe nytt skjer i underlivet. Så anbefaler deg og bestille en time. Anonymkode: 15033...ca8
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #17 Skrevet 22. november 2020 På 21.11.2020 den 18.15, AnonymBruker skrev: Denne klumpen kan være at du er hoven. Det kan skje ved sopp/soppbehandling. Det kan. hende du må prøve å holde det litt ved like framover. Ta mycogyn flora og sånne ting ved gjevne mellomrom. Anonymkode: a8ee9...ee8 Hei. Jeg tror det er slik du skriver, for det føles ikke som en klump lenger, det var hovent tror jeg. Jeg begynte på canesten igjen. Tusen takk . ts Anonymkode: d64c5...c0d
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #18 Skrevet 22. november 2020 Takk for alle svar Ts Anonymkode: d64c5...c0d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå