Gå til innhold

Hvorfor betale så mye for toalettpapir!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det skiller 30 kr i differanse mellom Decor Lambi og First price 6 pack toalettpapir. Driter dere i det eller er det pynt?

Anonymkode: 38d8e...e68

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøper mellomtingen. First price er for grovt, men aldri om jeg betaler for lambi.

• Liker 11
Skrevet

Kjøper First price til 11 kr. Ja det er grovt, men det gjelder ikke prisen. 

• Liker 1
Skrevet

Foretrekker Serla. Drøyt og av god kvalitet. 

Anonymkode: 8426f...41d

• Liker 10
Skrevet

Kjøper alltid Lambi. Rompa mi fortjener det.

Anonymkode: aea42...185

• Liker 21
Skrevet

First Price-papiret holder jo ikke mål når det blir fuktig ...og det blir ofte surklete i "sumpområdene". :jolie: 
"Ekornpapiret" er det beste, sterkeste, er mykt nok, hardt nok og det er drøyt = holder lenge. 

• Liker 4
Skrevet

Billig toalettpapir løser seg ikke opp, et stort problem i eldre kloakkanlegg - slik som vårt. Vi kjøper bare dyrt toalettpapir. 

Anonymkode: ca420...da0

• Liker 7
Skrevet

Jeg må noenganger kjøpe sånn billigpapir til 10 kr for 8 ruller. Men det går jo en rull for dagen minst, og det loer sånn. Blir bare sittede på do og plukke ut rester.

Når jeg føler meg rik så kjøper jeg en 4pakning med Serla, med et ekorn? En rull varer jo i evigheter. Og god kvalitet

• Liker 4
Skrevet

Bruker lite dasspapir. Bedre med vann. Rumpevasker. Dasspapir tar det grøvste, og vannet rengjør rumpa. 

Anonymkode: 05490...da2

Skrevet (endret)

De billigmerkene på Meny er myke. Varierer hva jeg kjøper, lambi eller first price. 

Endret av Jytte
Skrevet

Jeg trenger 3-lags, og jeg trenger mykt papir som ikke går i oppløsning når jeg bruker det.  :)

Om det er lambi, serla, soft, eller et annet merke som oppfyller kriteriene bryr meg ikke, men så klart jeg må betale mer enn om jeg hadde kjøpt first price (som ikke har noen av kvalitetene jeg må ha).

Anonymkode: c3ef8...a01

• Liker 3
Skrevet

Kjøper ikke de grove billigmerkene, det er som å tørke seg med litt fint sandpapir. 

Anonymkode: 75f8d...2df

• Liker 8
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjøper ikke de grove billigmerkene, det er som å tørke seg med litt fint sandpapir. 

De grove billigmerkene, som du kaller dem, er fabelaktige når man skal fjerne gammel, tørr hud i ansiktet etter dusj, og gjør samme jobben som en flaske med spesialvann til et par tusen kroner literen.

Anonymkode: 31e67...bc3

Skrevet

Er vel ingen som driter rett i toalettpapiret? Enkelte ting gidder jeg ikke å være gnien på, som f.eks toalettpapir. En stor pakke Lambi koster her ca 40 norske kroner,  så sparer toppen en tier på å kjøpe billigere merke.

Anonymkode: 461dc...c41

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De grove billigmerkene, som du kaller dem, er fabelaktige når man skal fjerne gammel, tørr hud i ansiktet etter dusj, og gjør samme jobben som en flaske med spesialvann til et par tusen kroner literen.

Anonymkode: 31e67...bc3

Nå var det, fra min side, snakk om hva jeg liker å tørke meg i ræva med, ikke hva jeg renser ansiktet med. 

• Liker 6
Skrevet

Kjøper lambi når det er tilbud på store pakker hos europris 

Anonymkode: 32f27...6f0

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Billig toalettpapir løser seg ikke opp, et stort problem i eldre kloakkanlegg - slik som vårt. Vi kjøper bare dyrt toalettpapir. 

Anonymkode: ca420...da0

Det er vel ikke en udelt sannhet. Med Lambi har vi tett do både titt og ofte, med First Price har vi aldri opplevd det. 

Anonymkode: 4bb33...915

Skrevet

Kjøper ikke lambi, men holder meg langt unna first price. Det går mye mer papir med first price, en rull om dagen, pluss at det smuldrer opp med en gang så man plukker papir ut av hufsetufsa i evigheter. Jeg bruker soft, fin mellomting mellom billig og dyrt. 

Anonymkode: 7c362...647

• Liker 2
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men så er de til gjengjeld ikke så gjennombehandla med alt mulig dritt, så man slipper å få utslett i de nedre regioner. 

Anonymkode: 4bb33...915

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kjøper ikke lambi, men holder meg langt unna first price. Det går mye mer papir med first price, en rull om dagen, pluss at det smuldrer opp med en gang så man plukker papir ut av hufsetufsa i evigheter. Jeg bruker soft, fin mellomting mellom billig og dyrt. 

Anonymkode: 7c362...647

🤣🤣🤣

Anonymkode: d8e9b...9b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...