AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #1 Skrevet 21. november 2020 Fikk innvilget 100% svangerskapspenger fra nav fra den 1/7. Melding om vedtaket fikk jeg ikke før 27/7, og fikk beskjed av jordmor at jeg ikke kunne slutte å jobbe før jeg fikk vedtaket innvilget så jeg jobbet fram til jeg fikk brev om at det ble innvilget da den 27/7. Nå har jeg fått varsel om revurdering da jeg tydeligvis har jobbet under perioden med svangerskapspenger. Jeg trodde at de hadde oversikt over hva jeg har jobbet og at jeg da ikke fikk penger for disse dagene. Føler jeg sitter skikkelig fint i det nå, og har ikke skkurat råd til å betale tilbake dette. Utbetalingene fra nav var veldig lave, men alikavel høye nok til at jeg vil slite med å betale tilbake. Hva gjør jeg nå? Anonymkode: 295b6...cd8
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #2 Skrevet 21. november 2020 Du skal i utgangspunktet tas ut av jobben når du søker. Det skal ikke være nødvendig å fortsette å utsette fosteret for uheldige forhold i påvente av vedtak. Sannsynligvis går alt i orden, og om noe må tilbakebetales blir det vel jobben din sa du har fått penger av nav som arbeidsgiver skulle gitt deg som lønn? Anonymkode: 06ea4...e8a
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #3 Skrevet 21. november 2020 Så du har mottatt både lønn fra jobben din OG stønad fra NAV i en måned, og du kan nå ikke betale det tilbake? Anonymkode: 8bfde...be9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå