AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #1 Del Skrevet 21. november 2020 Og det funket ikke. Tråden har klart og skli halveis av underveis, slik at kun halve hudtaggen ikke fikk blodtilførsel.Jeg tok av tråden og tenkte at jeg får prøve igjen en annen gang. Neste dag har skin tagen vokst seg dobbel så tykk og lang, og det er ingen stilk på den lengre så det blir jo vanskelig å fjerne den.. noen tips?:) Anonymkode: f2a7c...d4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #2 Del Skrevet 21. november 2020 Bare at du må gå til lege, du kan ha fått en begynnende betennelse og sånne små ting kan utarte seg til mye trøbbel for deg. Stor infeksjon, til og med blodforgiftning. Tuller ikke, ser slikt på akuttmottaet Anonymkode: c329d...7c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malifika Skrevet 21. november 2020 #3 Del Skrevet 21. november 2020 Jeg tar bar en pinsett og vrir den litt rundt også klipper jeg av med neglsaks. Bare husk å bruk antibak både på saksen, huden og pinsetten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #4 Del Skrevet 21. november 2020 24 minutter siden, malifika skrev: Jeg tar bar en pinsett og vrir den litt rundt også klipper jeg av med neglsaks. Bare husk å bruk antibak både på saksen, huden og pinsetten. Problemet er at den har blitt så tykk at det går ikke an å vri den:( er som at den har vokst i lag med huden Anonymkode: f2a7c...d4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yuumi Skrevet 21. november 2020 #5 Del Skrevet 21. november 2020 Hva er en skin tag? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #6 Del Skrevet 21. november 2020 5 minutter siden, Yuumi skrev: Hva er en skin tag? En hudklump, google så ser du bilder! Anonymkode: e32fd...fa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #7 Del Skrevet 21. november 2020 16 minutter siden, Yuumi skrev: Hva er en skin tag? Det ser ut som en vorte som står opp av huden. Anonymkode: 4d0dc...ae9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå