Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I en alder av 32år har jeg klart å tisse meg ut i søvne. Kliss vått. Heldigvis er mannen bortreist slik at jeg ikke trenger å føle meg enda mer dum. Jeg er gravid i uke 20, men kan vel ikke akkurat skylde på det. Aner ikke hva som skjedde utover at jeg drømte litt lignende som når jeg var barn, at jeg var på do eller lignende. Utrolig flaut og nedverdigende. Håper virkelig det er et engangstilfelle. 😓😭

Anonymkode: 1d85e...c0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok helt normalt og et engangstilfelle. ☺️Jeg har gjort det samme, Drømte at jeg satt på do å tisset i evigheter, våknet med tiss i hele senga. Det skjedde bare en gang!

Anonymkode: ef5a4...23d

• Liker 1
Skrevet

Pft, hadde jeg ikke brydd meg om overhodet. Haddet skjedd med fruen hadde jeg sagt uffda, la oss bytte på senga og sove videre.

Anonymkode: 40cf3...f27

• Liker 2
Skrevet

Jeg er 36 og har opplevd det maaaange ganger i voksen alder. Jeg drømmer at jeg går på do, og så våkner jeg av at jeg driver og tisser/har tisset på meg. Legen min sier at det ikke er så unormalt. Heldigvis så ler vi bare av det her hjemme. Jeg kjøpte dog en madrass beskytter for mange år siden. Men, etter at jeg la på den så har det ikke skjedd. 

Anonymkode: 4d881...235

• Liker 1
Skrevet

Sånt skjer. Det skjedde med meg også for noen år siden. Drømte at jeg var på do, våknet i våt seng. Jeg var tydeligvis veldig tissetrengt, men viste seg å være uvi. 

Anonymkode: ea143...34e

Skrevet

Jeg gjorde det samme i uke 19 eller 20. Har ikke skjedd siden, så tror (håper) det har baby som presset på blæra. 

Anonymkode: d50ac...26e

Skrevet

Jeg har gjort det flere ganger i voksen alder og det kan skje hvem som helst.

Hadde kjæresten min gjort det, hadde jeg bare sagt noen støttende ord og skiftet på senga, hadde passet på at vedkommende skulle følt seg minst mulig flau.

Skrevet

Lenge siden men jeg har også gjort det som voksen. Drømte att jeg klarte å løpe fra en okse å var sånn "ahh endelig kan jeg tisse":Knegg:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...