Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan vil et forhold mellom en med dyssosial personlighetstrekk og en med emosjonelt ustabil personlighet utarte seg hvis ingen har fått behandling og er udiagnoserte?

Anonymkode: cee79...f5a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tørr jeg ikke tenke på engang. Høres fryktelig toxic ut.

Skrevet

Jeg tror det er oppskrift på katastrofe som  i verste fall kunne blitt farlig for den med Eupf. 

Anonymkode: 4c07a...bd6

• Liker 1
Skrevet

Dyssosial personlighetsforstyrrelse ville jeg ikke gått inn i ett forhold med. De har ikke empati som er en meget viktig egenskap 

Anonymkode: 4f975...078

• Liker 1
Skrevet

Andre? 

Skrevet

Tror også det er oppskriften på katastrofe. Hvorfor spør du?

Anonymkode: 632b5...074

Skrevet

Nja, jeg er stappfull i adhd, det innebærer en del impulsivitet og kjappe humørsvinginger om jeg blir veldig stresset og aldri møtt følelsesmessig...eupf er vel enda verre mtp den problemstillingen?

Jeg var lenge sammen med en diagnostisert person med dyssosial pf, det var helt shitshow og katastrofe, mye vold og uro. 
Jeg har hatt to andre forhold, hhv med en mann med adhd og med en annen «normal» mann, det har bare vært fint og fredelig, langvarige forhold begge de to. 

Pass deg litt. 
Sosiopater burde vært innesperret på livstid, det er min personlige mening.... Du kan aldri stole på dem eller føle deg trygg på noe som helst rundt dem. De forgifter og ødelegger alt som er bra eller fint rundt seg. 

Og om du en person som føler sterkt og mye, er de direkte dødlige for deg, uten at de prøver en gang....det er nå min erfaring...

Anonymkode: 69deb...aad

Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan vil et forhold mellom en med dyssosial personlighetstrekk og en med emosjonelt ustabil personlighet utarte seg hvis ingen har fått behandling og er udiagnoserte?

Hvordan vet du at de har disse diagnosene hvis de ikke har fått diagnosen? Kanskje de egentlig er hypokondere?

Anonymkode: a72da...8bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...