AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #1 Skrevet 20. november 2020 Samboeren min pleier å sovne før meg, men de få gangene jeg har sovnet først sier han jeg puster veldig høyt. Han sier jeg høres ut som en tornado eller lignende og syns det er litt skummelt. Jeg har ikke merket at jeg er tungpusten, og jogger og går turer uten å merke det på pusten. Prøvde å søke men kommer bare opp tung pust og søvnapne og kjenner meg ikke igjen i noen av de. Hva kan det være? Anonymkode: 4e08b...87b
Hoppetaujenta Skrevet 21. november 2020 #2 Skrevet 21. november 2020 (endret) Min erfaring er at det finnes mange typer pusting. Noen sover helt stille og en må bort og virkelig se og lytte (gjerne med et lite speil foran munnen for å være helt sikker) for å se om de virkelig er i live. Andre puster litt og svakt hørbart, eller ganske sterkt...men det er fremdeles bare vanlig insisterende, avslappet sovepust. Så kommer de som lager sagelyder. Noen bare et snork innimellom på inn eller utpust, og andre har et fullt sammensatt sagbruk og gjør absolutt all jobben selv høres det ut som. Det er veldig slitsomt å ha en slik ved sin side, for de bråker hele tiden. Kanskje din samboer er var for lyder og syns at litt lyd er veldig sterk lyd? Jeg må nesten høre deg puste for å si hva jeg ville ha tenkt om akkurat ditt tilfelle, men du er antagelig akkurat som du skal være. Sover du greit selv, så er det ikke noe galt. Endret 21. november 2020 av Hoppetaujenta
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå