AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #1 Skrevet 20. november 2020 Vel, eksen min ble plukket opp av politiet for litt over en måned siden og blir sittende inne en god stund. Vi har hatt et turbulent forhold som har vart i 3 år. Eks og eks. Jeg tror ikke jeg klarer å gå uten å se meg tilbake. Det er bare noe ved han. Han er manipulerende, kontrollerende og kjekk som få, men vi har en lidenskap som er ubeskrivelig. Jeg tenner ekstremt på han, og er såklart veldig glad i han. Jeg tror oppriktig at han er glad i meg. Jeg hadde avtalt med meg selv at jeg skulle glemme han denne tiden han skal sone. I går var jeg på besøk i fengsel. Det var godt å se han igjen. Han hadde forandret seg masse. Blitt friskere, mer trent, mer våken og oppegående. Han bare tok tak rundt meg, løftet meg opp og presset meg mot veggen. Han setter meg ned på bakken, kler av meg og kysser på meg. Jeg klarte ikke å si noe, eller gjøre noe, og plutselig ligger jeg over besøksbordet. Han får meg til å føle meg så petite. Han får meg til å føle meg deilig og begjært. Det var nytt og spennende. Han har alltid tatt vare på meg. Han har passet på og beskyttet meg. Jeg vet så godt at det er toxic, men jeg trives best med en overordnet. Er det så uvanlig at man føler seg trygg og bra i et slikt forhold? Jeg vet han aldri ville forlatt meg. Etter at vi hadde hatt sex, så var det enda en halvtime igjen. Den halvtimen tilbrakte jeg på fanget hans med beina mine rundt han. Han satt og vugget meg litt frem og tilbake. Strøk meg i håret, hvisket fine ting. Kom med lovnader. Alt jeg elsker å høre. Inni meg vet jeg at han virkelig vil, men ikke helt får det til. Han har sine utfordringer. Men jeg slutter ikke å forelske meg i ordene hans. Det er akkurat som om jeg lever ut forholdet vårt i fantasien min. Hvem vet... Kanskje alt endrer seg, jeg håper det. Anonymkode: e5461...a88
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #2 Skrevet 20. november 2020 7 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg vet han aldri ville forlatt meg. Eh, neida, ikke før han møtte noe han synes er vakrere i hvert fall. At han får deg til å føle deg liten, er det egentlig en bra ting? Jaja, sex er fint det, bra du blir tent i hvert fall. Anonymkode: 186fc...7c9 9
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 Populært innlegg #3 Skrevet 20. november 2020 De fleste menn som er innesperret med kun andre menn har en tendens til å sette veldig pris når det kommer kvinnelig besøk. Rart med det 😂 Anonymkode: 186fc...7c9 75 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #4 Skrevet 20. november 2020 Iløpet av disse årene har han nok hatt veldig mange muligheter til å finne noen som er penere. Han sier at jeg er vakker og god, han liker personligheten min og det jeg gjør for han. Jeg er relativt enkel å ha med å gjøre, og gjør aldri motstand. Jeg syntes som regel at han har rett. Han har alltid sagt fine ting, og alltid behandlet meg på samme måte. Ingenting er annerledes nå som han sitter inne. Vi er 25-27 år. Anonymkode: e5461...a88
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #5 Skrevet 20. november 2020 Hvorfor sitter han inne? Anonymkode: 60b60...e18 12
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #6 Skrevet 20. november 2020 Han sitter inne for vold og salg av narkotika. Vi fikk en time sammen totalt. Anonymkode: e5461...a88
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #7 Skrevet 20. november 2020 Han er norsk ja. Anonymkode: e5461...a88
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #8 Skrevet 20. november 2020 Det er lov ja. På besøksrommet var det rimelig kjipt da. Det var et eget lite toalett, med et oppholdsrom med et bord og 4 stoler. Vi fikk være alene. Anonymkode: e5461...a88
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #9 Skrevet 20. november 2020 Sikkert bra sex, men du burde ikke kaste bort tiden din på en sånn taper Anonymkode: a237a...814 18
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #10 Skrevet 20. november 2020 Jeg vil ikke gå i detalj på hvor. Anonymkode: e5461...a88
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #11 Skrevet 20. november 2020 For meg er han langt i fra noe taper. Jeg respekterer han, jeg vet hva han kommer fra. Opp i alt det som er toxic, så er han varm og kjærlig på sin måte. En snill fyr. Rettferdig fyr. Som har tatt noen dårlige valg. Anonymkode: e5461...a88
candykiss Skrevet 20. november 2020 #12 Skrevet 20. november 2020 For noen år siden var jeg også med en kriminell, han var kjekk, sjarmerende og fikk meg til å føle meg spesiell. I tiden før han skulle sone var han ekstra «varm» med meg å sa mange ganger «Jeg håper du kommer å besøker meg» «Jeg kommer til å savne deg utrolig mye når jeg sitter inne» Han ringte og pratet med meg å vi fikk ordnet besøk, da jeg fikk brevet fra fengselet sto det at besøket måtte bli gjennomført med glassvegg. Han fikk ordnet med fengselet å sa at jeg var «kjæresten» hans. Da ble det uten glassvegg å ja vi hadde sex der inne, han kastet seg over meg å sa mange fine ord bla bla. Da han slapp ut ghostet han meg. Poenget med historien her er at jeg er stygt redd eksen din utnytter deg for sex sier fine ord fordi da har han noen som han kan pule på mens han sitter inne å som er villig til å komme på flere besøk. Å det er ikke hvem som helst som kan komme på besøk, det er begrenset på hvor mange innsatte kan få besøk av, så derfor er det lureste å invitere dama som er mest keen for å forsikre seg sex i besøkstiden. Han visste jeg var på knærne etter han å det visste han å utnytte.. 18
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #13 Skrevet 20. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: For meg er han langt i fra noe taper. Jeg respekterer han, jeg vet hva han kommer fra. Opp i alt det som er toxic, så er han varm og kjærlig på sin måte. En snill fyr. Rettferdig fyr. Som har tatt noen dårlige valg. Anonymkode: e5461...a88 Og nå tar du dårlig valg. Så klart han er verdens mest romantiske når du er klar for glem han og er i tillegg den enste kvinnen han har tilgjengelig. Anonymkode: 15f4f...279 9
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #14 Skrevet 21. november 2020 Hvilke framtid vil du ha med en voldelig mann som selger narkotika? Ingen framtid med barn og familie hvertfall.. kom deg videre og Finn en bra mann Anonymkode: 1d9ab...1cd 18
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #15 Skrevet 21. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: For meg er han langt i fra noe taper. Jeg respekterer han, jeg vet hva han kommer fra. Opp i alt det som er toxic, så er han varm og kjærlig på sin måte. En snill fyr. Rettferdig fyr. Som har tatt noen dårlige valg. Anonymkode: e5461...a88 Da har du veldig lav standard. Du kommer faktisk ikke mye lavere enn å havne i fengsel, så håpløs at du blir fratatt friheten din. Anonymkode: a237a...814 17
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #16 Skrevet 21. november 2020 kom deg bort fra ham! Anonymkode: 083e6...168 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #17 Skrevet 21. november 2020 Hørest ut som han behandler deg fint da. Trenger du å gifte deg og få barn med han da? Er ikkje det dere har nok? Vist du satser på full pakke ville eg funnet nokon andre. Anonymkode: 431ad...907
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #18 Skrevet 21. november 2020 Han har da ikke dumpet meg iløpet av 3 år, og har alltid vært livredd for å miste meg. Hvorfor skulle han ghostet meg når han slipper ut? Jeg føler at, som det menneske jeg er, at jeg vil gi han en sjanse. Han sitter inne, og skal sitte såpass at jeg tror han kommer til å endre livet sitt til det bedre. Anonymkode: e5461...a88 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #19 Skrevet 21. november 2020 Jeg ser ikke for meg barn. Men jeg ser for meg alt det andre som folk har i parforhold. Anonymkode: e5461...a88 2
candykiss Skrevet 21. november 2020 #20 Skrevet 21. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har da ikke dumpet meg iløpet av 3 år, og har alltid vært livredd for å miste meg. Hvorfor skulle han ghostet meg når han slipper ut? Jeg føler at, som det menneske jeg er, at jeg vil gi han en sjanse. Han sitter inne, og skal sitte såpass at jeg tror han kommer til å endre livet sitt til det bedre. Anonymkode: e5461...a88 Hva er det som er så fantastiskt med denne mannen? Vold og narkotika?🙄 Har man først vært i fengsel er oddsen skyhøy for at han ryker inn igjen. Er som regel kun fyllekjørere som kun havner der den ene gangen. Er hobbyen hans vold og narkotika er jeg stygt redd han ender opp som gjenganger. Du fortjener bedre, dette er ikke en mann du kan stifte familie med når han har vold og narkotika på tapeten. Tenk om han bruker vold mot deg? Ikke vær naiv, du er ung å har all verdens muligheter foran deg i stedet for å kaste vekk tiden med en kriminell. Jeg har vært i dine sko å det beste er å holde seg unna slike menn. 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå