AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #1 Del Skrevet 20. november 2020 Noen som har vg+ og kan fortelle meg hva slags pinnekjøtt som kom best ut i testen? Anonymkode: e30ed...a82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #2 Del Skrevet 20. november 2020 EVANGER PINNAKJØT, ELDHUSRØYKT og HENRIETTES PINNEKJØTT AV LAM, URØKT Anonymkode: 65cc2...b69 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #3 Del Skrevet 20. november 2020 Takk, lurte på det samme! Kjedelig at dette høres ut som bare lokale merker som ikke er å få her jeg bor på østlandet et sted. Anonymkode: e4a9e...1fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 21. november 2020 #4 Del Skrevet 21. november 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk, lurte på det samme! Kjedelig at dette høres ut som bare lokale merker som ikke er å få her jeg bor på østlandet et sted. Anonymkode: e4a9e...1fa Henriettes forhandles vel av Coop. gjør det ikke? Og Eldhus får du i utvalgte Menybutikker uten at jeg (dessverre) vet hvilke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andy capp Skrevet 21. november 2020 #5 Del Skrevet 21. november 2020 Og i Dagbladet kom coop urøkt pinnekjøtt best ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 21. november 2020 #6 Del Skrevet 21. november 2020 I Dagens Næringsliv kom Rondane Gardsmat og Maschmann best ut av de urøkte og Evanger fikk høyest score av de røkte. Jeg er litt overrasket over at Henriettes kommer så godt ut av testen hos VG. Vi prøvde det i fjor og var ikke fornøyd. Vi kjøpte også Bjorlilam og likte det mye bedre, men det har bare fått midt på treet-karakter i testene jeg har sett. Jeg mistenker at det kan være noe tilfeldigheter ute og går ang. hvilke stykker som er i pakken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #7 Del Skrevet 21. november 2020 Takk! Såpass store variasjoner ja🙀 Og mange merker jeg ikke har hørt om før. Men hva liker folket best da? Hva har dere vært mest fornøyd med? Som man kan kjøpe på meny, Coop osv. Ts Anonymkode: e30ed...a82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #8 Del Skrevet 21. november 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk! Såpass store variasjoner ja🙀 Og mange merker jeg ikke har hørt om før. Men hva liker folket best da? Hva har dere vært mest fornøyd med? Som man kan kjøpe på meny, Coop osv. Ts Anonymkode: e30ed...a82 Gilde! Anonymkode: 565ab...90d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #9 Del Skrevet 21. november 2020 Røkt eller urøkt? Anonymkode: e30ed...a82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupperulla Skrevet 21. november 2020 #10 Del Skrevet 21. november 2020 Jeg foretrekker henriettes røkt pinnekjøtt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 21. november 2020 #11 Del Skrevet 21. november 2020 Vi foretrekker Idsø sitt av bog, selges i ihvertfall i Rogaland på Rema. Vet ikke om de har det i hele landet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #12 Del Skrevet 21. november 2020 Lundal sitt pinnekjøtt er stort sett alltid godt 👍 Anonymkode: 6348f...cb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #13 Del Skrevet 22. november 2020 Disse testene tror jeg ikke noe på. I fjor kjøpte jeg en av testvinnerne. Endte opp med det verste pinnekjøttet jeg noen gang har spist. Men jeg sendte inn klage (med bilder) til butikken, og de sendte videre til produsenten. Jeg fikk tilbake alle pengene - og vel så det. Anonymkode: 4d239...b13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violetta Skrevet 22. november 2020 #14 Del Skrevet 22. november 2020 Har kjøpt Henriettes i mange år og er veldig fornøyd. Er vel en smakssak uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #15 Del Skrevet 22. november 2020 På 21.11.2020 den 13.10, AnonymBruker skrev: Takk! Såpass store variasjoner ja🙀 Og mange merker jeg ikke har hørt om før. Men hva liker folket best da? Hva har dere vært mest fornøyd med? Som man kan kjøpe på meny, Coop osv. Ts Anonymkode: e30ed...a82 Vossakjøt eldhusrøykt. Selges på Meny i Oslo, muligens også på Coop. Anonymkode: 0aa8a...553 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. november 2020 #16 Del Skrevet 22. november 2020 Hvilket kjøtt kom dårligst ut i testen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GhostHug Skrevet 22. november 2020 #17 Del Skrevet 22. november 2020 56 minutter siden, MarianneE skrev: Hvilket kjøtt kom dårligst ut i testen? Xtra urøkt iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå