Gjest Pulchra Skrevet 20. november 2020 #1 Skrevet 20. november 2020 Jeg bare tenkte, siden vi ikke er i nærheten engang av å skape sterke nok radiosignaler til å kontakte noen der ute og disse signalene ville bare nå overhodene i et samfunn også og ikke folket, kunne man kan for eksempel ta en større klokke og sette sekundviseren litt rart på den så den skaper forstyrrelser? Høres kanskje litt rart ut, men folk er jo litt mer sensitive til forstyrrelser og forandringer i naturen enn radiosignaler egentlig, og da ville man jo nå vanlig folk også istedet for bare overhodene som bare ville tatt full styring, klokken man stiller litt rart ville jo ha føltes litt rart ut på en måte for folk hvis den var stor nok antar jeg, teorien min er da at man tar en større klokke og stiller sekundviseren litt rart på den så den skaper en slags forstyrrelse i naturen som folk ville ha følt på kroppen sin på andre planeter og som sagt allerede, fordelen er jo at man når vanlige folk istedet for ledere først, sånn at de ikke kan ødelegge og ta kontrollen
Pawn Hearts Skrevet 21. november 2020 #2 Skrevet 21. november 2020 Jeg er temmelig sikker på at en feilstilt klokke, uansett størrelse, ikke vil kunne merkes på en annen planet. Vi merker det jo ikke her engang. 5
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #3 Skrevet 21. november 2020 Dette høres ut som en av de "geniale" ideene som innimellom oppstår når man er i ferd med å sovne, eller rett etter man så smått har begynt å våkne Anonymkode: 45db9...057 4
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #4 Skrevet 24. november 2020 Pulchra skrev (På 20.11.2020 den 23.29): Jeg bare tenkte, siden vi ikke er i nærheten engang av å skape sterke nok radiosignaler til å kontakte noen der ute og disse signalene ville bare nå overhodene i et samfunn også og ikke folket, kunne man kan for eksempel ta en større klokke og sette sekundviseren litt rart på den så den skaper forstyrrelser? Høres kanskje litt rart ut, men folk er jo litt mer sensitive til forstyrrelser og forandringer i naturen enn radiosignaler egentlig, og da ville man jo nå vanlig folk også istedet for bare overhodene som bare ville tatt full styring, klokken man stiller litt rart ville jo ha føltes litt rart ut på en måte for folk hvis den var stor nok antar jeg, teorien min er da at man tar en større klokke og stiller sekundviseren litt rart på den så den skaper en slags forstyrrelse i naturen som folk ville ha følt på kroppen sin på andre planeter og som sagt allerede, fordelen er jo at man når vanlige folk istedet for ledere først, sånn at de ikke kan ødelegge og ta kontrollen Hmm, dette forsto jeg ikke. Kan du gi et eksempel på en rar innstiling av sekundviseren? Og så kan du forklare hvorfor det skulle forstyrre naturen? Anonymkode: 7ffaf...f1a 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #5 Skrevet 24. november 2020 Vi er alle aliens. Jeg tror det første steget bør være å få kontakt med deg selv. Anonymkode: c9426...b5d 2
Stina234 Skrevet 26. november 2020 #6 Skrevet 26. november 2020 Er ikke så opptatt av å få kontakt med små grønne menn fra andre planeter. Er bedre å ha kontakt med menn her på jorden.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #7 Skrevet 1. desember 2020 Har du spist sopp? Naturen og universet bryr seg ikke om klokker og tid. Det er bare mennesker som gjør det. Anonymkode: df39f...d24
Mezzosoprena Skrevet 1. desember 2020 #8 Skrevet 1. desember 2020 Pulchra skrev (På 20.11.2020 den 23.29): Jeg bare tenkte, siden vi ikke er i nærheten engang av å skape sterke nok radiosignaler til å kontakte noen der ute og disse signalene ville bare nå overhodene i et samfunn også og ikke folket, kunne man kan for eksempel ta en større klokke og sette sekundviseren litt rart på den så den skaper forstyrrelser? Høres kanskje litt rart ut, men folk er jo litt mer sensitive til forstyrrelser og forandringer i naturen enn radiosignaler egentlig, og da ville man jo nå vanlig folk også istedet for bare overhodene som bare ville tatt full styring, klokken man stiller litt rart ville jo ha føltes litt rart ut på en måte for folk hvis den var stor nok antar jeg, teorien min er da at man tar en større klokke og stiller sekundviseren litt rart på den så den skaper en slags forstyrrelse i naturen som folk ville ha følt på kroppen sin på andre planeter og som sagt allerede, fordelen er jo at man når vanlige folk istedet for ledere først, sånn at de ikke kan ødelegge og ta kontrollen Klokker og tid er en menneskelig oppfinnelse, så uansett hvordan du stiller en klokke vil det ikke ha noen innvirkning på noe som helst...
amz Skrevet 1. desember 2020 #9 Skrevet 1. desember 2020 Si vi får kontakt? Hadde vært sykt kult så klart. Men så var det, dette med avstand da og millioner og tusener av år....
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #10 Skrevet 1. desember 2020 Tid finnes kun på jorda 😆 Anonymkode: d206e...3cb
Gjest Lawyam Skrevet 1. desember 2020 #11 Skrevet 1. desember 2020 (endret) Hvorfor? Kontakte 'de' altså. . Endret 1. desember 2020 av Lawyam
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #12 Skrevet 2. desember 2020 Lawyam skrev (12 timer siden): Hvorfor? Kontakte 'de' altså. . Fordi vi er nysgjerrige. Nysgjerrighet er helt grunnleggende hos mennesker. Anonymkode: 7ffaf...f1a
Jdz Skrevet 2. desember 2020 #14 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 21.11.2020 den 11.00): Dette høres ut som en av de "geniale" ideene som innimellom oppstår når man er i ferd med å sovne, eller rett etter man så smått har begynt å våkne Anonymkode: 45db9...057 Eller tatt LSD
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #15 Skrevet 3. desember 2020 Lawyam skrev (18 timer siden): Du vet hva 'killed the cat'? Ja, men det hjelper ikke. Dessuten hadde vi fortsatt klatret rundt i trærne om vi ikke hadde vært nysgjerrige. Det er det som driver oss fremover. Anonymkode: 7ffaf...f1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå