AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #1 Skrevet 20. november 2020 Barnet mitt går på ein småbarnsavdeling som er mykje ute (det er heilt supert forresten). Barnet er rett under 2 år og drar alltid av seg vottane og blir dermed iskald på fingrane. Eg trenger tips til hanskar faktisk (med fingrar) Barnet er født litt før termin og er dermed mindre enn andre barn rundt 2 år (små hender). Personalet putter vottane på igjen ofta, men blir kasta av like fort. Eg har detta utstyret - Lillelamb ullvotter, og rengvott utan for til å ha over. (blir dratt av like etter dei er tatt på) - Fora vott frå didrikson (for stor til å f.eks bruka spade, blir dratt av med ein gong) - Fora vott frå HogM (dratt av også) - Strikkekvott i ull (dratt av også) - Masseprodusert tynn vott frå SparKjøp (nope) - Hanske av vanlig stoff, ikkje ull (den blir akseptert litt, men varmer ikkje noko særlig og blir fort dassvåt under leik). - Lindbergvotter (kaster av) - Prøvd å dra ullsokk over hendene (det var ikkje populært) For deg som har vore bort i liknande problemstilling, kva gjorde du? Finnest det små små hanskar? Anonymkode: fb444...64a
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #2 Skrevet 20. november 2020 Så små barn skal ikke ha hansker; de er for små og fingrene blir for lett nedkjølt. Dessuten er fingrene så små at enhver fôret, vanntett hanske vil være så stiv og uhåndterlig at barnet uansett vil ønske å ta den av fordi finmotorikken blir enda mer knotete med disse enn med votter. Du løser ikke dette her ved å ta utgangspunkt i din voksenopplevelse av hansker vs votter. Vi sydde fast knapper på reimavotter, og kneppet dem fast inni ermene på utedressen vha strikk. Tenk samme mekanisme som holdt strømpene på plass for hundre år siden 😅 Har du en som drar av vottene, så må du sørge for at det ikke lar seg gjøre å dra av vottene. Ferdig med det. Anonymkode: 5ffe1...b94 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #3 Skrevet 20. november 2020 13 minutter siden, AnonymBruker said: Så små barn skal ikke ha hansker; de er for små og fingrene blir for lett nedkjølt. Dessuten er fingrene så små at enhver fôret, vanntett hanske vil være så stiv og uhåndterlig at barnet uansett vil ønske å ta den av fordi finmotorikken blir enda mer knotete med disse enn med votter. Du løser ikke dette her ved å ta utgangspunkt i din voksenopplevelse av hansker vs votter. Vi sydde fast knapper på reimavotter, og kneppet dem fast inni ermene på utedressen vha strikk. Tenk samme mekanisme som holdt strømpene på plass for hundre år siden 😅 Har du en som drar av vottene, så må du sørge for at det ikke lar seg gjøre å dra av vottene. Ferdig med det. Anonymkode: 5ffe1...b94 Det er vel sikkert derfor fleste hanskar begynner på 3+ (med få unntak). Eg har faktisk Reimatec Tassu Votter når eg tenkjer meg om (tjukke). Hm ikkje dumt, greier heilt sikkert å festa dei på dressen. Det var eigentlig eit veldig godt forslag. Eg gjorde noko liknande faktisk med ein sånn sove-rull vott utan tommel som er varm og god, med tråd som gjer at man kan tre den på baksida av dressen. Det er ganske vanskelig å få av om man tar dei på litt strategisk og dressen over. Men dei er igjen heilt umulig for leik ute (totalt bak mål), men supert for soving. Trur du det kanskje hadde blitt akseptert med ein ultratynn ulvott frå f.eks pytt (ullfor inni). Fleste som eg har er jo relativt tjukke, kanskje eg ikkje må gi opp på votter. Det finnest fleire hundre typar på marknaden, ein fungerer sikkert. Anonymkode: fb444...64a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå