AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #1 Del Skrevet 20. november 2020 Hva er det som kan gjøre det? Trodde at så å si alt som vises på NRK lå ute på Nett-TV også. Vurderer å sende en melding til kundeservice da det er en av favorittseriene mine det er snakk om som er vanskelig å se noen andre steder, men tenkte å spørre om noen her vet det først. Anonymkode: f6575...169 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 21. november 2020 #2 Del Skrevet 21. november 2020 litt lettere dersom du sier navnet på programmet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #3 Del Skrevet 21. november 2020 10 timer siden, Pasha skrev: litt lettere dersom du sier navnet på programmet Hvorfor det? Jeg vet jo at det ikke ligger ute, men det heter Call the Midwife, eller Nytt liv i East End på norsk. Anonymkode: f6575...169 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #4 Del Skrevet 22. november 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor det? Jeg vet jo at det ikke ligger ute, men det heter Call the Midwife, eller Nytt liv i East End på norsk. Anonymkode: f6575...169 Merkelig, det har ligget flere sesonger der før. Anonymkode: b0f0c...8db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 22. november 2020 #5 Del Skrevet 22. november 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor det? Jeg vet jo at det ikke ligger ute, men det heter Call the Midwife, eller Nytt liv i East End på norsk. Anonymkode: f6575...169 da vet vi kanskje andre steder som har programmet. lå tidligere på Netflix i allefall 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #6 Del Skrevet 22. november 2020 Ser sporene av 8 sesonger på NRK TV-appen, står "ikke tilgjengelig lenger" på alle episodene. Da er det vel noe med tillatelsene siden det er en innkjøpt serie og ikke NRK sin egenproduserte. Anonymkode: fbd11...b7f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #7 Del Skrevet 22. november 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Merkelig, det har ligget flere sesonger der før. Anonymkode: b0f0c...8db Ja, så noen episoder av det der for lenge siden, men vet det er vanlig med tidsbegrensede rettigheter til innkjøpte serier, så stusset ikke i det da, men når det faktisk går på NRK2, så må de jo egentlig ha rettighetene til det? 5 timer siden, Pasha skrev: da vet vi kanskje andre steder som har programmet. lå tidligere på Netflix i allefall Pleide å se det der også, men ser det er fjernet derfra. I hvert fall fra norsk Netflix. Anonymkode: f6575...169 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illuminatum Skrevet 22. november 2020 #8 Del Skrevet 22. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, så noen episoder av det der for lenge siden, men vet det er vanlig med tidsbegrensede rettigheter til innkjøpte serier, så stusset ikke i det da, men når det faktisk går på NRK2, så må de jo egentlig ha rettighetene til det? Anonymkode: f6575...169 De trenger da ikke ha rettigheter til å streame selv om de har rettigheter til å kringkaste 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #9 Del Skrevet 22. november 2020 2 minutter siden, Illuminatum skrev: De trenger da ikke ha rettigheter til å streame selv om de har rettigheter til å kringkaste Det er vel sant det, men det hadde de før. Synes bare det er litt kjipt. Anonymkode: f6575...169 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 22. november 2020 #10 Del Skrevet 22. november 2020 Den kan sees på Amazon prime 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #11 Del Skrevet 22. november 2020 Det er ingen automatikk i at en serie som sendes på TV også streames - husker det var det samme da NRK tidligere sendte Derrick i reprise; noen episoder kunne streames i ettertid, men langt ifra alle. Men det er langt mer alvorlig at NRK har fjernet store deler av TV-arkivet sitt fordi de ikke ville betale nok penger for å holde på rettighetene da man skulle bli enige om ny avtale, samtidig som de ikke har problemer med å åpne pengesekken til andre formål. Anonymkode: 3cbce...b9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #12 Del Skrevet 23. november 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ingen automatikk i at en serie som sendes på TV også streames - husker det var det samme da NRK tidligere sendte Derrick i reprise; noen episoder kunne streames i ettertid, men langt ifra alle. Men det er langt mer alvorlig at NRK har fjernet store deler av TV-arkivet sitt fordi de ikke ville betale nok penger for å holde på rettighetene da man skulle bli enige om ny avtale, samtidig som de ikke har problemer med å åpne pengesekken til andre formål. Anonymkode: 3cbce...b9d Hva har de fjernet fra tv-arkivet? Anonymkode: b0f0c...8db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #13 Del Skrevet 23. november 2020 Dette gjør de hver gang en ny sesong kommer. Er pga rettighetene. Jeg hsr gått glipp av sesong 6 og 7 pga dette. De sender det på tv, men ikke på nett. Har gitt opp serien. Ellers så opplevde jeg noe rart med en annen serie jeg ser på. Chigaco fire. De har sesong 8 ute nå, men enkelte episoder er utilgjengelige. Håper jeg rekker å se de, før alle forsvinner. Anonymkode: 69bbc...ecb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 23. november 2020 #14 Del Skrevet 23. november 2020 (endret) Du kan fremdeles se dagens episode i noen få timer til. Gå til tv.nrk.no, velg direkte og deretter NRK2. Da kan du se ting som har gått for inntil 3(?) timer siden. Endret 23. november 2020 av Ullvott 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå