AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #1 Del Skrevet 20. november 2020 Jeg får ingenting ut av en dildo. Jeg vet ikke om jeg er for lite følsom eller om jeg bare trenger den fysiske nærheten i tillegg, men jeg kan kun komme av klitorisstimuli og dobbelstimuli. Jeg har derfor drømt om å prøve en sexmaskin om styrer dildoen for meg slik at jeg kan styre vibratoren for å oppnå dobbelstimuli. Er det noen som har erfaringer med sexmaskin og kan gi meg noen råd? Og er det noen som har prøvd å kjøpe billige typer? Anonymkode: 83d67...567 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #2 Del Skrevet 20. november 2020 Hva med en MANN? Anonymkode: 9eb93...04d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #3 Del Skrevet 20. november 2020 En sånn? Anonymkode: a3b18...220 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #4 Del Skrevet 20. november 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med en MANN? Anonymkode: 9eb93...04d Jeg har en mann, men gnisten vår er borte... - TS Anonymkode: 83d67...567 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #5 Del Skrevet 20. november 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: En sånn? Anonymkode: a3b18...220 Sikkert...? En automatisk maskin med dildo på så man slipper å styre selv, ja. Ser for meg det med en klitorisvibrator i tillegg ville vært helt fantastisk. Men mulig jeg tar feil. Aldri prøvd en slik maskin. - TS Anonymkode: 83d67...567 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #6 Del Skrevet 21. november 2020 12 hours ago, AnonymBruker said: Sikkert...? En automatisk maskin med dildo på så man slipper å styre selv, ja. Ser for meg det med en klitorisvibrator i tillegg ville vært helt fantastisk. Men mulig jeg tar feil. Aldri prøvd en slik maskin. - TS Anonymkode: 83d67...567 Denne bør være midt i blinken. Anonymkode: a3b18...220 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dionysos 53 Skrevet 21. november 2020 #7 Del Skrevet 21. november 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en mann, men gnisten vår er borte... - TS Anonymkode: 83d67...567 Ta en prat tenker jeg. Finn på noe sammen. Eller skaff deg en elsker. Det siste er risikosport, men hvis dere har godt forhold burde det være akseptabelt. Risikosport er ofte spennende, men krever en trygg forankring, uansett om det er strikkhopp eller litt utsvevende seksuell aktivitet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 21. november 2020 #8 Del Skrevet 21. november 2020 Hvis min partner hadde nevnt at hun hadde lyst på en slik maskin hadde jeg spleiset med henne og brukt den selv. Ser helt herlig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #9 Del Skrevet 21. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne bør være midt i blinken. Anonymkode: a3b18...220 Det der ser mer ut som en butplugmaskin. Ikke helt hva jeg er ute etter 😄 Men du kan jo ha det gøy med den! Anonymkode: 83d67...567 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #10 Del Skrevet 21. november 2020 3 timer siden, Alterego666 skrev: Hvis min partner hadde nevnt at hun hadde lyst på en slik maskin hadde jeg spleiset med henne og brukt den selv. Ser helt herlig ut! Kult. Det sier nok ikke partneren min. Synd når man ikke kan leke sammen på soverommet. Anonymkode: 83d67...567 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #11 Del Skrevet 21. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det der ser mer ut som en butplugmaskin. Ikke helt hva jeg er ute etter 😄 Men du kan jo ha det gøy med den! Anonymkode: 83d67...567 Google "Sybian" du, og se om du ombestemmer deg... Anonymkode: cc467...006 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 21. november 2020 #12 Del Skrevet 21. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kult. Det sier nok ikke partneren min. Synd når man ikke kan leke sammen på soverommet. Anonymkode: 83d67...567 Min partner er nok heller ikke der. Jeg har heller ikke snakket om det. Kanskje jeg skal gjøre det? Jeg tror kanskje det største utfordringen for oss er å anskaffe det i hjem som enhver tid er fulle av barn. Da må det gjemmes så godt at det blir mye rigg hver gang den skal brukes.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #13 Del Skrevet 21. november 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg får ingenting ut av en dildo. Jeg vet ikke om jeg er for lite følsom eller om jeg bare trenger den fysiske nærheten i tillegg, men jeg kan kun komme av klitorisstimuli og dobbelstimuli. Jeg har derfor drømt om å prøve en sexmaskin om styrer dildoen for meg slik at jeg kan styre vibratoren for å oppnå dobbelstimuli. Er det noen som har erfaringer med sexmaskin og kan gi meg noen råd? Og er det noen som har prøvd å kjøpe billige typer? Anonymkode: 83d67...567 Det er kun 30% av kvinner som får orgasme med kun vaginal stimulering, så du er mer normal enn du kanskje føler. Vagina er designet for å være en fødselskanal, og av den grunn er det ikke for mange nerver inni kanalen. Det er klitoris som er «sex-organet» til en kvinne. Jeg vet ikke om det kan kalles en «sex maskin», men den beveger seg. Jeg har denne her: https://www.sinful.no/lelo-mona-wave-dual-action-g-punktsvibrator?gclid=Cj0KCQiAkuP9BRCkARIsAKGLE8UVLqxdszSn0vyWQsZFcXW_dJKD_CkTYQb1uSGmak2Cnbor3nsNOLgaAqoREALw_wcB Og jeg bruker fingre på klitoris utenom, men kunne og brukt en vibrator eller satisfyer også på klitoris samtidig som jeg holder på Lelo som beveger seg. Det virker som du kanskje ikke ønsker å måtte bruke begge hendene, så kanskje rabbit versjonen av denne kunne vært en ide: https://www.sinful.no/lelo-ina-wave-dual-action-vibrator Anonymkode: cafe7...854 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #14 Del Skrevet 21. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er kun 30% av kvinner som får orgasme med kun vaginal stimulering, så du er mer normal enn du kanskje føler. Vagina er designet for å være en fødselskanal, og av den grunn er det ikke for mange nerver inni kanalen. Det er klitoris som er «sex-organet» til en kvinne. Jeg vet ikke om det kan kalles en «sex maskin», men den beveger seg. Jeg har denne her: https://www.sinful.no/lelo-mona-wave-dual-action-g-punktsvibrator?gclid=Cj0KCQiAkuP9BRCkARIsAKGLE8UVLqxdszSn0vyWQsZFcXW_dJKD_CkTYQb1uSGmak2Cnbor3nsNOLgaAqoREALw_wcB Og jeg bruker fingre på klitoris utenom, men kunne og brukt en vibrator eller satisfyer også på klitoris samtidig som jeg holder på Lelo som beveger seg. Det virker som du kanskje ikke ønsker å måtte bruke begge hendene, så kanskje rabbit versjonen av denne kunne vært en ide: https://www.sinful.no/lelo-ina-wave-dual-action-vibrator Anonymkode: cafe7...854 Det der er ikke en sexmaskin, nei, men en vanlig vibrator :) Jeg har prøvd mange ulike vibratorer, men jeg ønsker meg noe jeg ikke må styre inn og ut selv. ts Anonymkode: 83d67...567 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #15 Del Skrevet 21. november 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det der er ikke en sexmaskin, nei, men en vanlig vibrator Jeg har prøvd mange ulike vibratorer, men jeg ønsker meg noe jeg ikke må styre inn og ut selv. ts Anonymkode: 83d67...567 Jeg bare tenkte jeg skulle nevne den, da den beveger seg i den typiske «kom her» bevegelsen, som mange kvinner får mye nytelse av. Jeg må bare holde den der, sp gjør den all bevegelse selv, så den er en slags liten maskin Jeg selv får mer ut av den «kom her» bevegelsen enn inn og ut. Så bare derfor jeg ville nevne den Anonymkode: cafe7...854 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #16 Del Skrevet 21. november 2020 8 hours ago, AnonymBruker said: Det der ser mer ut som en butplugmaskin. Ikke helt hva jeg er ute etter 😄 Men du kan jo ha det gøy med den! Anonymkode: 83d67...567 Den er for damer. Anonymkode: a3b18...220 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #17 Del Skrevet 22. november 2020 På 20.11.2020 den 22.26, AnonymBruker skrev: Jeg har en mann, men gnisten vår er borte... - TS Anonymkode: 83d67...567 Er det fullstendig utelukket fra hans side å bistå deg? Hvis han styrer dildoen ut og inn mens du styrer vibratoren? Er det noe seksuelt han er villig til å gjøre sammen med deg, som kan gi deg en form for nytelse? Anonymkode: bdf79...eae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #18 Del Skrevet 22. november 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Den er for damer. Anonymkode: a3b18...220 Du kan også montere fleshlight på den og buttplugger for menn. Har hatt litt lyst på en slik selv. Anonymkode: 1c160...826 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #19 Del Skrevet 22. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det fullstendig utelukket fra hans side å bistå deg? Hvis han styrer dildoen ut og inn mens du styrer vibratoren? Er det noe seksuelt han er villig til å gjøre sammen med deg, som kan gi deg en form for nytelse? Anonymkode: bdf79...eae Nja, nå har vi så lite kontakt at det blir bare unaturlig og rart. Skal ikke kjøpe sexmaskin nå. Det er bare en liten fantasi som jeg evt. sparer til senere. - TS Anonymkode: 83d67...567 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #20 Del Skrevet 22. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nja, nå har vi så lite kontakt at det blir bare unaturlig og rart. Skal ikke kjøpe sexmaskin nå. Det er bare en liten fantasi som jeg evt. sparer til senere. - TS Anonymkode: 83d67...567 Skjønner. Er det helt utelukket for deg å nærme deg ham, og gjenoppta emosjonell kontakt? Bor dere fremdeles sammen, eller bor dere hver for dere og er i prosessen med skilsmisse? Mulig jeg misforstår deg, men fikk først inntrykk av dere bor sammen og har blitt enige om å fortsette samlivet? Anonymkode: bdf79...eae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå