Gjest Dum Perignon Skrevet 4. august 2005 #1 Skrevet 4. august 2005 Denne blir sikkert flyttet, derfor har jeg allerede lagt det inn i tittelen. Jeg synes likevel det er viktig å få budskapet frem som en personlig melding. Til orientering: Kombinasjonen av g-streng og bukse med lav skjæring er ikke spesielt sexy - særlig ikke når dere bøyer dere slik at det ser ut som om undertøyet er festet et stykke opp på ryggen. Som sagt; dette til orientering.
Gjest Dum Perignon Skrevet 4. august 2005 #3 Skrevet 4. august 2005 Flere agurknyheter? ← På forespørsel: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=106451
Gjest Dilla Skrevet 4. august 2005 #4 Skrevet 4. august 2005 . Til orientering: Kombinasjonen av g-streng og bukse med lav skjæring er ikke spesielt sexy - særlig ikke når dere bøyer dere slik at det ser ut som om undertøyet er festet et stykke opp på ryggen. ← Jeg kan vel forsåvidt være enig i dette. Men til orientering til dere gutta boys; underbukse ala John Arne Riise er heller ikke spesielt sexy.
Gjest Gjesta Skrevet 4. august 2005 #5 Skrevet 4. august 2005 På forespørsel: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=106451 ←
Gjest Gjesta Skrevet 4. august 2005 #6 Skrevet 4. august 2005 Jeg kan vel forsåvidt være enig i dette. Men til orientering til dere gutta boys; John Arne Riise er heller ikke spesielt sexy. ← Så sant som det er sagt !!!!!
LilleMy Skrevet 4. august 2005 #7 Skrevet 4. august 2005 (endret) Så sant som det er sagt !!!!! ← altså; først sagt av Dilla, det Tex også er enig i! Applauderer denne jeg også..... Og kanskje vi etterhvert skal lage en tråd som omhandler alt det LIKANDES ved hverandre?! Endret 4. august 2005 av LilleMy
Mette Skrevet 4. august 2005 #8 Skrevet 4. august 2005 (endret) Denne blir sikkert flyttet, derfor har jeg allerede lagt det inn i tittelen. Jeg synes likevel det er viktig å få budskapet frem som en personlig melding. Til orientering: Kombinasjonen av g-streng og bukse med lav skjæring er ikke spesielt sexy - særlig ikke når dere bøyer dere slik at det ser ut som om undertøyet er festet et stykke opp på ryggen. Som sagt; dette til orientering. ← Og det forvirret en stakkars moderator, en lik tråd ble flyttet i går. Kunne ikke forstå hvorfor den lå på toppen av forumet Men da flytter jeg den Remyline Moderator Endret 4. august 2005 av Remyline
Gjest Dum Perignon Skrevet 4. august 2005 #9 Skrevet 4. august 2005 Ja, takke oss til den guddommelige tastingen hans.
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2005 #10 Skrevet 4. august 2005 Ja, takke oss til den guddommelige tastingen hans. ← Bare han ikke taster på g-strengen min er alt OK.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå