Trine bb Skrevet 20. november 2020 #1 Skrevet 20. november 2020 Er det virkelig mulig å få ømme bryster , smerter i korsrygg og kvalme 8 dpo ? jeg hadde sex under eggløsning forje helg. Planlegger ikke barn nå, men jeg føler meg gravid. Er det seriøst mulig så tidlig ? Har barn på snart 5 år og da hadde jeg ingen symptomer i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #2 Skrevet 20. november 2020 Kan være vanlige pms-plager. Planlegger du ikke å bli gravid, bør du ikke ha sex rundt eggløsning. Du bør ikke ha ubeskyttet sex i det hele tatt. Anonymkode: 2ea49...e42 2
Trine bb Skrevet 20. november 2020 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan være vanlige pms-plager. Planlegger du ikke å bli gravid, bør du ikke ha sex rundt eggløsning. Du bør ikke ha ubeskyttet sex i det hele tatt. Anonymkode: 2ea49...e42 spar meg. Ikke fortell meg om jeg burde ha sex eller ikke. Huff.. mange får barn som ikke er planlagt. Betyr ikke at barnet ikke er ønsket. har aldri planlagt et barn , har enda en sønn med mannen min og kan få 10 til.. æsj ..
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #4 Skrevet 20. november 2020 Symptomer kommer av hormoner som kommer når egget har festet seg i livmora. 8 dpo er veldig tidlig å få symptomer. Mer sannsynlig at det er pms eller psykisk. Anonymkode: e7dc2...e35 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #5 Skrevet 20. november 2020 2 minutter siden, Trine bb skrev: spar meg. Ikke fortell meg om jeg burde ha sex eller ikke. Huff.. mange får barn som ikke er planlagt. Betyr ikke at barnet ikke er ønsket. har aldri planlagt et barn , har enda en sønn med mannen min og kan få 10 til.. æsj .. Wow, snakk om å legge ord i munnen på meg. Du får ha en fin kveld videre. Anonymkode: 2ea49...e42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå