Gå til innhold

Varierende med spark fra dag til dag, uke 25-27

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 26. Enkelte dager er det helt propell i magen omtrent hele dagen, masse harde spark og mye turning. Andre dager kjenner jeg bare såvidt. Er det sånn hos dere også, eller er det likt hver dag? 

Anonymkode: c99ad...07c

Skrevet

Vært slik hos meg også, uke 27 nå

Anonymkode: c670b...2be

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vært slik hos meg også, uke 27 nå

Anonymkode: c670b...2be

Så godt å høre at det tydeligvis er normalt. Hater de rolige dagene, blir like stresset hver gang. Det er rolig selv etter å ha prøvd å kickstarte med sjokolade.. Men så kommer de aktive dagene hvor det er karusell hele dagen. Håper det blir mer like dager etterhvert, for jeg blir så stresset 😫

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror(!) det er fra uke 28 barnet får "rutiner" og dermed enklere å kjenne etter. 

Det kan også ha noe med hvordan barnet ligger. Husker jeg kjente bevegelse veldig dårlig når barnet sparket nedover i de ukene der. 

Anonymkode: d6890...170

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror(!) det er fra uke 28 barnet får "rutiner" og dermed enklere å kjenne etter. 

Det kan også ha noe med hvordan barnet ligger. Husker jeg kjente bevegelse veldig dårlig når barnet sparket nedover i de ukene der. 

Det kan godt være babyen sparker bakover eller nedover disse dagene. Men synes det er rart at den gjerne ikke snur seg litt ila dagen? Er liksom gjerne en hel dag uten noen skikkelige spark i det hele tatt, etterfulgt av en dag med skikkelig turning. Idag er en rolig dag, så uroer meg og håper at det skal bli mer aktivitet i morgen 😫🤞🏼Men virker heldigvis ikke som at det er noe unormalt iallefall :) ts

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det kan godt være babyen sparker bakover eller nedover disse dagene. Men synes det er rart at den gjerne ikke snur seg litt ila dagen? Er liksom gjerne en hel dag uten noen skikkelige spark i det hele tatt, etterfulgt av en dag med skikkelig turning. Idag er en rolig dag, så uroer meg og håper at det skal bli mer aktivitet i morgen 😫🤞🏼Men virker heldigvis ikke som at det er noe unormalt iallefall :) ts

Du kan se på Kjennliv.no, masse nyttig informasjon der. 

Med det sagt, så hadde jeg min dose med urolige dager selv i de ukene der, er først nå i uke 31 det er masse sterke bevegelser, i hele magen, til samme tidspunkt hver eneste dag. 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan se på Kjennliv.no, masse nyttig informasjon der. 

Med det sagt, så hadde jeg min dose med urolige dager selv i de ukene der, er først nå i uke 31 det er masse sterke bevegelser, i hele magen, til samme tidspunkt hver eneste dag. 

Takk for at du deler erfaring, det er betryggende! Gleder meg til vi kommer dit ☺️

Skrevet

Jordmoren min sa at babyene våre er litt som oss: bedagelige noen dager, og mer aktiv andre dager. ☺️ men etter uke 28 skal du kunne gjenkjenne et mønster, ja. Ville ikke ha bekymret meg så mye frem til da.

Anonymkode: e780f...80a

Skrevet

Er som å lese min opplevelse, hadde 3-4 dager med masse aktivitet men så kom det 1-2 dager med mindre/nesten ikke noe. Etter ca 28+0 så begynte det å bli tydelig hver dag. Nå, 29+5 så er det aktivitet hver dag og rundt samme tid på dagen🥰 ble så stresset selv under de rolige dagene! Men er du veldig urolig så kan du alltids ringe føden❤️

Anonymkode: 18503...8b9

• Liker 1
Skrevet

Takk for denne tråden ❤❤ Er selv i uke 26 og har en litt roligere dag i dag. 

Anonymkode: a1399...537

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for denne tråden ❤❤ Er selv i uke 26 og har en litt roligere dag i dag. 

Åh vet så godt hvordan det er. Var helt stille i går da jeg opprettet tråden, mens idag har det vært masse aktivitet igjen! Din lille er sikkert propell igjen i morgen 😍 ts

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åh vet så godt hvordan det er. Var helt stille i går da jeg opprettet tråden, mens idag har det vært masse aktivitet igjen! Din lille er sikkert propell igjen i morgen 😍 ts

Uke 26 og rolig dag på meg også! Godt det er flere i samme båt.

Anonymkode: 5f9a1...596

• Liker 2
Skrevet

Hadde det også sånn ☺️ Noen dager var baby veldig rolig, andre dager sparket han som bare det. Hvis du vil kjenne spark kan du prøve å drikke litt juice eller noe

Anonymkode: ac55b...5ec

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde det også sånn ☺️ Noen dager var baby veldig rolig, andre dager sparket han som bare det. Hvis du vil kjenne spark kan du prøve å drikke litt juice eller noe

Anonymkode: ac55b...5ec

De rolige dagene har jeg forsøkt både juice og sjokolade uten resultat :( 

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

De rolige dagene har jeg forsøkt både juice og sjokolade uten resultat :( 

Ringte du til føden da? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...