Gå til innhold

Greys Anatomy sesong 17

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser poenget med å gjøre det dags aktuelt, men er det bare jeg som blir litt stresset av å se på nå? 😅 Nå som smitten øker flere steder er det litt hardt å sitte å se på hvordan det er på sykehusene synes jeg 😬

Anonymkode: 57fb9...34b

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det ødela mye at de blandet covid inn. Synes greys har tapt seg veldig de siste sesongene. Vet ikke om de planlegger flere sesonger, men hvis man ser på rollelisten for denne sesongen kan det virke som det er den siste. Jeg elsker greys men skulle ønske de ga seg tidligere da det enda var bra. 

Anonymkode: 5fef2...b8b

• Liker 8
Skrevet

Synes det er kjedelig at det handler om covid der og. Nå er jeg så dritt lei covid og gledet meg til å få avkobling med en serie, men nei da det handler om covid der og. Eneste positive var vel at jeg ble veldig glad for å ser Derek selv om det kun er få filmsnutter på stranden :)

Anonymkode: 29587...545

• Liker 10
Skrevet

Serien har aldri vært kanonbra. Men den var ikke verdt å se lenger, etter at Cristina Yang forsvant fra serien. 

• Liker 2
Skrevet

Enig - er så lei Covid fra før av og blir ennå mer lei nå. 
Oppturen sålangt er Amelia og Link, nettopp pga delvis korona-fri historie.

Jeg savner April, hadde håpet hun kom tilbake.

Anonymkode: 5b8f0...354

• Liker 7
Skrevet

Jeg syns dessverre at GA har tapt seg utrolig mye de siste sesongene :( Utrolig synd, fordi det var en veldig bra serie!  Jeg syns nesten at skuespillerne "overspiller" eller hva jeg skal si. Syns kvaliteten på skuespillet har blitt skikkelig ræva og det virker nesten som at man kan "høre" manuset i det de sier..  Jeg savner gode, gamle GA med Christina, Callie, Arizona og April. 

Anonymkode: 18ad3...4d9

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.11.2020 den 23.26):

Synes det er kjedelig at det handler om covid der og. Nå er jeg så dritt lei covid og gledet meg til å få avkobling med en serie, men nei da det handler om covid der og. Eneste positive var vel at jeg ble veldig glad for å ser Derek selv om det kun er få filmsnutter på stranden :)

Anonymkode: 29587...545

Helt enig! Ser på serier for og koble ut verden men det er ikke så lett nå.  

Anonymkode: 2d63d...dd9

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Hva syns dere om nyeste sesongen så langt? 

Skrevet

Serien er min "Guilty pleasure" får tvn og stua for meg meg selv når eg ser på den;) Det har vært mange høydepunkter og flotte karakterer i mange år, men nå begynner den å miste magien. Noen av karakterene er bare irriterende, som " Schmitt" og Maggie...og søstera til DeLuca :) 

Anonymkode: 42d74...664

• Liker 5
Skrevet

Wow, såå kjedelig sesong😴😴

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns GA bare blir verre og dårligere for hver episode :( Men så MÅ jeg nesten se også, og dét irriterer meg 😅Jeg er enig med AB-bruker 4d9 oppe her om at serien har tapt seg utrolig mye de siste årene. Og hva skjer med skuespillet?? 😳 

Jeg vet ikke om serien har fått nye forfattere eller hva som er greia, men syns det begynte å gå dårlig med serien fra sesong 14. Savner gode gamle Grey's. Utrolig mange irriterende karakterer som er med nå 😛  B.la Scmitt, Helm og for ikke å snakke om Koracick! Syns også Meredith og Richard har blitt noen ræva skuespillere de siste sesongene😅:P Men igjen, jeg MÅ jo se på. Kanskje det er et lite håp om at serien skal ta seg opp igjen 😂 Nei, de skulle gitt seg for noen sesonger siden da serien fremdeles var bra! 

• Liker 1
Skrevet

Synes også den gradvis har tapt seg de siste sesongene. Fortsetter å se på for det da hehe, men vil anta det ikke er mange sesonger igjen. Tror serieskaperen har sagt at de kommer til å lage serien så lenge hun som spiller Meredith ønsker å fortsette i serien. Den dagen hun gir seg er det over og ut. De første sesongene var skikkelig bra etter hva jeg husker, masse drama OG humor. Nå er det bare drama, og hvor mange ganger har ikke Meredith holdt på å dø haha :P 

• Liker 1
Skrevet

Gud jeg hater denne serien så høyt og forstår ikke at jeg fortsetter se. 

Siste episoden nå så fulgte jeg ikke med for det er bare så ulogisk at de hele gjengen skal ha covid og at de alle bruker masker feil og i det hele tatt ikke lenger gjør noe annet enn å ha covid. 

Anonymkode: 5ef71...a59

• Liker 2
Skrevet

Synes det er så komisk at de har mikrofon inne i masken - er vel ingen realistiske masker som har det? Eller? Heldigvis sluppet å se innsiden av en smitteavdeling ...

Skrevet
Basi skrev (5 minutter siden):

Synes det er så komisk at de har mikrofon inne i masken - er vel ingen realistiske masker som har det? Eller? Heldigvis sluppet å se innsiden av en smitteavdeling ...

De har det her faktisk. På teststasjonen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Haha takk - da kan jeg se på serien videre uten å irritere meg over dette :P

Skrevet
Basi skrev (12 timer siden):

Det har jeg også stussa veldig på!! 😅

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Men hvorfor mikrofon inni masken? Hører man ikke den som har på maska uten mic? :P

Skrevet

Vi har ikke mikrofoner på sykehjemmet der jeg jobber, men skulle gjerne hatt det. Mange sliter med å høre oss igjennom maskene. 

Tipper mikrofonene er der pga lyden. Vi må jo høre hva de sier.. 😅

Anonymkode: aa895...cac

Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Litt skuffet. Liker egentlig serien, og godtar alle klisjeer, det er min guilty pleasure. Orker ikke at covid skal ta over underholdningen og! Synes det er kjedelig nå, bare en haug med folk som prater på facetime. 

Skrevet
Janzypants skrev (På 16.12.2020 den 0.56):

Det har jeg også stussa veldig på!! 😅

Men hvorfor mikrofon inni masken? Hører man ikke den som har på maska uten mic? :P

Nei, når de har visir og maske så kan det bli vanskelig for folk å høre. Så det er sånn sett logisk. Det som derimot irriterer meg er hvordan de bruker munnbindene i greys. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...