Gå til innhold

Digital eggløsningstest

Superknas

Anbefalte innlegg

Har hatt digital eggløsningstest og trenger hjelp med å forstå. 
11.november var den negativ 
12.november var den høy

13.november var den høy 

14.fikk jeg ikke testet da vi var borte 

15.November var den også høy 

Hadde ikke igjen flere tester så fikk ikke testet etter 15,men høy egentlig da fra 12-15 isåfall. Trodde ikke det var mulig at den var høy mer enn 2 dager? Ble aldri maksimal når jeg målte. 
Er så bekymret at vi ikke traff denne måneden heller,vi la inn aksjer 12,13,15 og 16 november... 

Håper noen har noen gode råd 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det den lilla fra clear blue du brukte?

Anonymkode: 83b9d...732

Den som skal vise de 4 mest sannsynlige dagene ,husker ikke om den var lilla..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jeg tenkte på. Det er helt vanlig å ha flere enn 2 dager hvor den viser høy, når man begynner å teste tidlig. Så det den viser hos deg er helt normalt.Hos meg er gjennomsnittet 5 dager med høy, så max. Den mnd jeg ble gravid, hadde jeg høy i hele 9 dager, før den slo ut på max. Det er stor sjanse for at den hadde vist max den dagen du ikke fikk testet. Det sies jo at det er lurt å legge inn aksjer litt før eggløsning. Så hadde ikke bekymret meg så veldig for at dere har bommet så stort. Mulig dere har truffet helt perfekt. Lykke til🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den jeg tenkte på. Det er helt vanlig å ha flere enn 2 dager hvor den viser høy, når man begynner å teste tidlig. Så det den viser hos deg er helt normalt.Hos meg er gjennomsnittet 5 dager med høy, så max. Den mnd jeg ble gravid, hadde jeg høy i hele 9 dager, før den slo ut på max. Det er stor sjanse for at den hadde vist max den dagen du ikke fikk testet. Det sies jo at det er lurt å legge inn aksjer litt før eggløsning. Så hadde ikke bekymret meg så veldig for at dere har bommet så stort. Mulig dere har truffet helt perfekt. Lykke til🤞

Så godt å høre! 
Har veldig uregelmessig syklus etter SA så begynte å teste 5.November så hadde ikke igjen nok testpinner til å teste lenger 😅 Håper virkelig den satt! Hvis ikke,går det å kjøpe flere testpinner til den eller må man kjøpe helt ny?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...