Gå til innhold

Når eksen henger på KG og finner opp historier som ikke er sanne om forholdet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd det samme? Jeg blir skikkelig dårlig. 

Anonymkode: f6f5c...0f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er verre når eksen gjør det IRL til hele vennekretsen. Men man kommer over det òg. 

Anonymkode: 65d74...0c4

• Liker 26
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at det er din eks om historiene ikke er sanne?

Anonymkode: 4cc26...7de

• Liker 30
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dette lurer jeg også på.

Anonymkode: a2e33...d20

• Liker 21
Skrevet

Så lenge vedkommende ikke går rundt å plaprer til folk h*n kjenner så hvorfor ikke. Kanskje det er dette h*n trenger for å få en utblåsning og bli ferdig med forholdet? Selv om det som skrives ikke er sant så kan det være terapi for personen 😅

Anonymkode: dac14...a83

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Omstendigheter rundt bruddet, samt skrivemåten avslører eksen veldig raskt. 

TS

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

TS

Hva er det eksen din lyver om? Uansett ingen som vet hvem dere er so why care? 

Anonymkode: 622a4...937

• Liker 22
Skrevet

Hvis historiene ikke er sanne/ du ikke kjenner deg igjen, må det jo være noen annen? Eller kommer der en versjon som kun er pynta på, og som du mener hun har misforstått? Sender du inn svar?

Anonymkode: 6c4e9...81a

• Liker 12
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det eksen din lyver om? Uansett ingen som vet hvem dere er so why care? 

Anonymkode: 622a4...937

Hvis historiene ikke er sanne/ du ikke kjenner deg igjen, må det jo være noen annen? Eller kommer der en versjon som kun er pynta på, og som du mener hun har misforstått? Sender du inn svar?

Det var snakk om et forhold med psykisk mishandling, og personen er i all sannsynlighet psykopat og vet å manipulere og sette meg ut av spill. Jeg svarer aldri.

TS

• Liker 1
Skrevet

Er ikke så opptatt av om trådene her inne er reelle eller ikke. Om noen vil dikte opp en historie for å få en diskusjon er det ok for meg. Det er vel heller ikke uvanlig at folk endrer på historier for ikke å bli gjenkjent. Kanskje eksen din bruker dette som en måte å bearbeide bruddet på? 

• Liker 8
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det var snakk om et forhold med psykisk mishandling, og personen er i all sannsynlighet psykopat og vet å manipulere og sette meg ut av spill. Jeg svarer aldri.

TS

Hvordan vet vi at det er han, og ikke du som er psykopaten her? Hm. Hvordan vet egentlig du det? Kanskje du fokuserer så mye på dette at du ser han overalt? Han fremstiller det jo helt annerledes, har det ikke falt deg inn at andre kan ha ca. samme utgangspunkt som dere, eller er det så utrolig spesielt at det ikke kan være andre?

Anonymkode: 33ce6...e5c

• Liker 7
Skrevet

TS

Er det sånn at eksen vet du er her inne, og at du tror eksen gjør dette som ledd i en slik manipulering? 

• Liker 2
Skrevet

TS

Hvorfor skulle vedkommende skrive om det inne på KG for å "sette deg ut av spill" ? Ingen vet hvem noen er her inne.

• Liker 14
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle vedkommende skrive om det inne på KG for å "sette deg ut av spill" ? Ingen vet hvem noen er her inne.

Kun om dere begge vet at dere begge henger her, kan det vel være at dette kan stemme. 

• Liker 3
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS

Da har du jævesk mange tråder du må henge rundt på for at de skal virke "sant" for deg. For nærmeste alle tråder om samlivsbrudd eller brudd generelt er ganske like. Så det er jo helt utrolig at du klare å finne akkurat den ene som nøyaktig forteller at den handler om deg og ditt brudd med vedkommende.

Anonymkode: b9b25...657

• Liker 13
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klart det er folk som vet det, folk blir da vel gjenkjent her inne stadig vekk? Det er en grunn til at mange ikke oppgir for mye personlig info. 

• Liker 2
Skrevet

I stedet for å bruke energi på å irritere deg over dette, så synes jeg du skal synes synd på din eks som tydelig strever og har sære behov i og med at h*n sprer negative usannheter. Å la deg påvirke av det, det kan du velge å ikke gjøre. Det hele er patetisk av din eks, dette er hans eller hennes problem og ikke ditt...

Dessuten er du en vilt fremmed for folk her, og betyr det noe som helst hva KG-brukere tenker om deg egentlig? Det burde ikke bety noe...

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kun om dere begge vet at dere begge henger her, kan det vel være at dette kan stemme. 

Det stemmer. Eksen begynte å stalke meg på KG etter bruddet fordi vedkommende var blokkert fra alt annet og visste at jeg hang her.

TS

• Liker 1
Skrevet

Det stemmer. Eksen begynte å stalke meg på KG etter bruddet fordi vedkommende var blokkert fra alt annet og visste at jeg hang her.

TS

Hvordan fant du ut at eksen din stalker deg innpå her? Hvordan fant eksen din ut at du er innpå her? 

Anonymkode: b9b25...657

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

TS

Men fortsatt vet ikke vi hvem dere to er. Om du skriver om vedkommende i en tråd, og h*n skriver om deg i en annen tråd, så sitter ikke alle her og vet at dere er hverandres eks-partnere.

Anonymkode: 9ecb2...813

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...