Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte for 4 uker siden. 2 uker etter fødsel var renselsen så godt som borte. Nå 4 uker etter har jeg plutselig fått en sparsommelig frisk blødning som ser ut som utvannet menstruasjon. 

Noen som har vært borti noe lignende før? Var det mensen eller renselse? Jeg fullammer så synes det skulle være rart om det er mensen 

Anonymkode: 7a907...e06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk mensen 3-4 dager etter renselsen var over...det sugde.

Skrevet
7 minutter siden, Bikbokelsker skrev:

Jeg fikk mensen 3-4 dager etter renselsen var over...det sugde.

Ugh ja man kan i det minste få den goden med å slippe mensen i noen mnder 😅 hvordan var den første blødningen? 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ugh ja man kan i det minste få den goden med å slippe mensen i noen mnder 😅 hvordan var den første blødningen? 

Var faktisk ganske kraftig! Gikk fra null mens i 9 mnd til full rulle..men det bekreftet ihvertfall at alt var ok igjen da. Om ikke annet.

Skrevet
2 timer siden, Bikbokelsker skrev:

Var faktisk ganske kraftig! Gikk fra null mens i 9 mnd til full rulle..men det bekreftet ihvertfall at alt var ok igjen da. Om ikke annet.

Hehe ja om ikke annet 😂 blir spennende å se da om det blir en månedlig greie 🤪

Skrevet

Kanskje ikke helt det samme, men kan dele min erfaring. Jeg blødde ferskt blod i flere uker, nevnte det for legen min. Renselsen var liksom bare ferskt blod. Det tok seg opp etter 6 uker og jeg var sikker på det var mensen. Ble henvist til sykehuset og det viste seg at jeg hadde rester igjen av morkaken.

Anonymkode: 0eeed...210

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kanskje ikke helt det samme, men kan dele min erfaring. Jeg blødde ferskt blod i flere uker, nevnte det for legen min. Renselsen var liksom bare ferskt blod. Det tok seg opp etter 6 uker og jeg var sikker på det var mensen. Ble henvist til sykehuset og det viste seg at jeg hadde rester igjen av morkaken.

Jeg ammet også, derfor legen reagerte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...