AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #1 Skrevet 20. november 2020 Når handverker jævla aldri kommer tilbake til deg og du bare ikke har tid til å sitte å vente på at håndverker kommer når det passer dem å rette opp feil de har gjort under jobb når enn det skulle passe dem? Hva gjør man da? Maser mer? Anonymkode: e2fb1...ca6
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #2 Skrevet 20. november 2020 Det skulle stått mase, mase og mase i overskriften. Beklager det. Jeg hater å mase. ts Anonymkode: e2fb1...ca6
BMF Skrevet 20. november 2020 #3 Skrevet 20. november 2020 Lei skikkelige folk. Jeg har aldri opplevd at noen har vært useriøse. 4
Zienna Skrevet 20. november 2020 #4 Skrevet 20. november 2020 Fordi etterspørselen etter håndverkere er så stor at de ikke trenger å bry seg om at du ikke blir fornøyd. Ikke ring når du tar kontakt, men send e-post. Skriv i e-posten hva som var lovet og avtalt. Spør hvorfor ikke noe har skjedd. Så ser du hva du får som svar. Får du ikke svar, så skriv igjen. Ikke ring! Slik kan du i det minste dokumentere dersom du til slutt blir nødt til å ta advokat. 1
Gladgutten79 Skrevet 21. november 2020 #5 Skrevet 21. november 2020 Plukk fra øverste hylle, velg noen med godt renommé, ventet 1 år på tømrer selv, da jeg skulle ha akkurat han til å utføre jobben
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #6 Skrevet 21. november 2020 Har de siste tre årene hatt sikkert 15 jobber med håndtverkere her, både snekkere, elektrikere, murer og rørlegger. Eneste jeg har måtte "mase" om, var da jeg oppdaget feil halvannen måned etter murer hadde murt igjen peisen. Det sprakk opp litt, og jeg fikk røyk/lukt fra naboen sin peis inn til meg. Mureren sa han skulle komme to dager senere å fikse, på tredje dagen purret jeg, da skulle han komme over helgen, onsdagen purret jeg, da skulle han komme neste mandag, neste tirsdag purret jeg igjen, og 20 minutter senere rungte de på døren. Men det var ett veldig lite og lokalt firma, med svært få ansatte, og jeg ringte første gangen mandagen etter lockdown, så jeg har full forståelse for at ting ble trøblete. Anonymkode: f7dc5...d78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå