Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en baby på 2mnd som vekker seg selv pga uroligheter. Mini ligger ved siden av meg, plutselig spretter armene rett opp (mot taket) også begynner mini å lete etter meg. Jeg prøver å være kjapp å legge hånda mi som støtte, men det er ikke alltid det fungerer. 

Mini ligger med god støtte rundt seg og dyne, men dyna dekker ikke armene som absolutt må ligge opp i ansiktet. Har prøvd svøping men baby blir helt hysterisk... 

Noen tips/råd? Regner med jeg må finne en måte å få samlet og støttet armene på, men hvordan?

Det forstyrret en lille nattesøvnen jeg får at jeg alltid må være på og klar for å ta imot armene. 

Anonymkode: 508ab...552

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med en sovepose? Det funket veldig bra her.

Skrevet

Svøping!

Anonymkode: 2e4c7...ebf

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Svøping!

Anonymkode: 2e4c7...ebf

Mini hater det... 

Skrevet
3 minutter siden, Bikbokelsker skrev:

Hva med en sovepose? Det funket veldig bra her.

Det vil kanskje ikke hjelpe på flaksende armer? Verd et forsøk likevel da 😊

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det vil kanskje ikke hjelpe på flaksende armer? Verd et forsøk likevel da 😊

Hmm...kanskje en slags løs pose som han kan bevege seg i, men ikke strekke armene helt ut/opp til ansiktet?

Skrevet

Det er en del av sovemønsteret deres. Baby leter ikke etter deg, hun er i en søvnfase og du forstyrrer den ved å løpe til ved hver minste lyd. Les mer om baby og dens søvn. 

Anonymkode: 77ee2...576

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er en del av sovemønsteret deres. Baby leter ikke etter deg, hun er i en søvnfase og du forstyrrer den ved å løpe til ved hver minste lyd. Les mer om baby og dens søvn. 

Anonymkode: 77ee2...576

Takk for tips, men jeg har prøvd å ligge muse stille når mini gjør slik men da er det garantert oppvåkning. Når jeg hjelper til å samle hendene så sovner hun igjen ved halvparten av gangene.. 

• Liker 1
Skrevet

Prøvde å pakke inn armene litt nå i kveld, prøvde å lirke hendene ut men roet seg raskt og sovnet!

Kanskje jeg har svøpet på en måte mini ikke liker? Takk for tipset, kanskje jeg må dykke litt dypere inn i svøpeverden. 

Skrevet

Babyen min på 8 uker må sove med hendene oppe. Ligger som en X :) legger jeg hendene under dyna er de raskt oppe igjen. Tror det er vanlig!

Anonymkode: 4da27...3a6

Skrevet

bruker selv woombie svøpepose og elsker den!

Anonymkode: d2c88...b05

Skrevet

Min hatet også svøping. Prøvde å holde armene hans mens jeg sov, funket noen ganger. 

Anonymkode: 70c74...d48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...