tritrika Skrevet 20. november 2020 #1 Skrevet 20. november 2020 Jeg har begynt i en jobb, og har en bachelorgrad i noe annet enn det jeg jobber med og som jeg ikke skal studere mer av, studerer nå sykepleier. Men på den bachelor så var det en tema/fag jeg ikke klarte. Men bestod bachelor, og har til sammen 160 (skal egentlig ha 190(?). Det jeg lurte på var om jeg kan si dette til sjefen min for å få høy ansiennitet, eller er det ikke vits?
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #2 Skrevet 20. november 2020 Du får vel ikke annisitet for noe som ikke er relevant til jobben? Anonymkode: b6613...66f
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #3 Skrevet 21. november 2020 Ansiennitet er ikke knyttet til hvilke utdanninger du har tatt, men til hva/hvor mye du har vært i arbeid tidligere. Lever attester fra alt du har jobbet med, selv om du tror de ikke har relevans. Arbeidsgivere regner ut ansiennitet ulikt, noen regner med alt fra kioskjobben til sykepleierjobben, mens andre regner kun det som har relevans. Anonymkode: 8bce5...fa7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå