AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #1 Skrevet 20. november 2020 Hei sminkefans! Noen som vet hvor på nettet det er lurt å bestille dette merket? Noen norske nettbutikker? Anonymkode: 9560c...edc
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #2 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 20.11.2020 den 18.46): Hei sminkefans! Noen som vet hvor på nettet det er lurt å bestille dette merket? Noen norske nettbutikker? Anonymkode: 9560c...edc Hm... nei. Ser ingen og vet ikke om noen som selger Charlotte tilbury sin sminke/kremer o.l på noen norske nettsider. Kanskje det ikke er lov? Jeg syns det burde være et marked i det landet her for Charlotte Tilburys sminke som er så fin. Anonymkode: 72a40...b48
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #3 Skrevet 16. desember 2020 Trenger det å være en norsk nettbutikk? Om ikke sender CultBeauty CT til Norge, og siden de er med i VOEC-ordningen slipper du å tenke på fortolling, mva o.s.v. https://www.cultbeauty.co.uk/charlotte-tilbury?ref=brands Anonymkode: d32d8...747
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #5 Skrevet 9. mars 2021 Har noen bestilt fra charlottetilbury.com og likevel fått regning på moms? Anonymkode: d8bdb...7a1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #6 Skrevet 9. mars 2021 Jeg har, men det var mens man fortsatt kunne bestille produktet for under 350kr. Har lest at de skal være med i VOEC-ordningen, noe også CultBeauty og FeelUnique er. Hvis du velger CT som ditt favorittmerke hos FeelUnique får du også litt prosenter som kan komme godt med ☺️ Anonymkode: e3f6f...acf
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #7 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg har, men det var mens man fortsatt kunne bestille produktet for under 350kr. Har lest at de skal være med i VOEC-ordningen, noe også CultBeauty og FeelUnique er. Hvis du velger CT som ditt favorittmerke hos FeelUnique får du også litt prosenter som kan komme godt med ☺️ Anonymkode: e3f6f...acf CT er med i VOEC og jeg fikk likevel regning på DHL på halvparten av summen jeg kjøpte for :(( skrev til CT og de sa at all moms er kjøpers ansvar.... Vet ikke hvordan jeg skal løse det, har jo betalt samme momsen to ganger. DHL sa den måtte betales uansett Anonymkode: 9cc86...30f
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #8 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): CT er med i VOEC og jeg fikk likevel regning på DHL på halvparten av summen jeg kjøpte for :(( skrev til CT og de sa at all moms er kjøpers ansvar.... Vet ikke hvordan jeg skal løse det, har jo betalt samme momsen to ganger. DHL sa den måtte betales uansett Anonymkode: 9cc86...30f Åå, så utrolig kjedelig! Har forstått det sånn at VOEC betyr at det allerede er tatt hand om Anonymkode: e3f6f...acf
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #9 Skrevet 11. mars 2021 Cult beauty, feel unique og net a porter har CT og er med i Voec ordningen. Har ikke bestilt direkte fra CT siden selv om de har gode tilbud da det står at man må betale toll og gebyrer selv, og det styret orker jeg ikke. Anonymkode: a581d...b17
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #10 Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Cult beauty, feel unique og net a porter har CT og er med i Voec ordningen. Har ikke bestilt direkte fra CT siden selv om de har gode tilbud da det står at man må betale toll og gebyrer selv, og det styret orker jeg ikke. Anonymkode: a581d...b17 Men man skal jo ikke betale det selv når de er med i VOEC? Anonymkode: 9cc86...30f
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #11 Skrevet 11. mars 2021 Bestillte en leppestift i fjor. Betalte ingenting ekstra. Anonymkode: 93bfc...92f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå