Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei sminkefans!

Noen som vet hvor på nettet det er lurt å bestille dette merket?

Noen norske nettbutikker?

Anonymkode: 9560c...edc

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.11.2020 den 18.46):

Hei sminkefans!

Noen som vet hvor på nettet det er lurt å bestille dette merket?

Noen norske nettbutikker?

Anonymkode: 9560c...edc

Hm... nei. Ser ingen og vet ikke om noen som selger Charlotte tilbury sin sminke/kremer o.l på noen norske nettsider. Kanskje det ikke er lov?  Jeg syns det burde være et marked i det landet her for Charlotte Tilburys sminke som er så fin. :hjertesmil:

Anonymkode: 72a40...b48

Skrevet

Bestiller også fra CultBeauty.com

• 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Har noen bestilt fra charlottetilbury.com og likevel fått regning på moms?

Anonymkode: d8bdb...7a1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har, men det var mens man fortsatt kunne bestille produktet for under 350kr. Har lest at de skal være med i VOEC-ordningen, noe også CultBeauty og FeelUnique er. Hvis du velger CT som ditt favorittmerke hos FeelUnique får du også litt prosenter som kan komme godt med ☺️

Anonymkode: e3f6f...acf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg har, men det var mens man fortsatt kunne bestille produktet for under 350kr. Har lest at de skal være med i VOEC-ordningen, noe også CultBeauty og FeelUnique er. Hvis du velger CT som ditt favorittmerke hos FeelUnique får du også litt prosenter som kan komme godt med ☺️

CT er med i VOEC og jeg fikk likevel regning på DHL på halvparten av summen jeg kjøpte for :(( skrev til CT og de sa at all moms er kjøpers ansvar.... Vet ikke hvordan jeg skal løse det, har jo betalt samme momsen to ganger. DHL sa den måtte betales uansett

Anonymkode: 9cc86...30f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

CT er med i VOEC og jeg fikk likevel regning på DHL på halvparten av summen jeg kjøpte for :(( skrev til CT og de sa at all moms er kjøpers ansvar.... Vet ikke hvordan jeg skal løse det, har jo betalt samme momsen to ganger. DHL sa den måtte betales uansett

Åå, så utrolig kjedelig! Har forstått det sånn at VOEC betyr at det allerede er tatt hand om

AnonymBruker
Skrevet

Cult beauty,  feel unique og net a porter har CT og er med i Voec ordningen. Har ikke bestilt direkte fra CT siden selv om de har gode tilbud da det står at man må betale toll og gebyrer selv, og det styret orker jeg ikke. 

Anonymkode: a581d...b17

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Cult beauty,  feel unique og net a porter har CT og er med i Voec ordningen. Har ikke bestilt direkte fra CT siden selv om de har gode tilbud da det står at man må betale toll og gebyrer selv, og det styret orker jeg ikke. 

Anonymkode: a581d...b17

Men man skal jo ikke betale det selv når de er med i VOEC? :(

AnonymBruker
Skrevet

Bestillte en leppestift i fjor. Betalte ingenting ekstra. 

Anonymkode: 93bfc...92f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...